Gå til innhold

Dette med hemmelig venn....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke helt som jeg hadde trodd. Ikke hører og ser jeg noe til min hemmelige venn, og ikke noen "etterlyser" meg.

Nå føler jeg at jeg skal sende kort/gave til noen som jeg ikke har peiling på, og som ikke er så mye på juliklubben i det hele tatt.

Trodde vi skulle får hint o.l slik at vi kunne gjette og ha det litt "spennende".

Er det bare jeg som føler det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må innrømme at jeg ikke har vært så flink til å komme med hint jeg heller, har vel skrevet et par innlegg til personen, uten noen spesielle hint. Venter til hun får kortet! :-)

 

 

Det er jo fryktelig synd da. Kanskje ikke vedkommende har vært med på dette før?

 

 

Signerer som anonym nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo synd at du føler det sånn:( Desverre kan man ikke garantere for at alle som melder seg på er like ivrige, og andre skriver nok flere meldinger enn andre, og er på nett oftere. Nå er det ennå 2 uker til fristen utgår da, så man kan jo håpe at det tar seg opp? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke "kjefte" på dem heller syns jeg:) Og nå vet jeg jo ikke hvem det gjelder heller forsåvidt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, HI, valgte å være anonym slik at jeg ikke skal såre min hemmelige venn hvis hun leser det...

Men det er jo ennå en stund til fristen går ut, så kanskje det kommer seg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har aldri vært med på dette før,så jeg vet ikke helt hva det er meningen man skal gjøre....! Men skjønte det slik at man i første omgang sku sende kortet,og så sku man begynne å gi litt mer hint og slikt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sender kortet først, og så begynner man å gi hint... Andre sier hei, hei her inne til sin hemmelige venn før man sender kortet. Jeg vil tro at når kortene blir sendt avgårde blir det litt mer "liv" fra de som man ikke har hørt noe fra enda heller...

 

Så hold motet oppe dere som ikke har hørt noe fra deres hemmelige venner! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder motet oppe, ja!

Her inne er vi mange ulike, og noen skriver mer her, andre ikke;) Noen av de hemmelige vennene har jo fått så god kontakt at de til og med etterhvert ikke er hemmelige før kortet kommer i postkassen ;-) og andre er så hemmelige at de venter med å gi mye kontakt før kortet er i postkassen...

Det er iallefall første gangen jeg gjør dette, og vi lærer vel litt alle sammen etterhvert!

 

Vi får prøve å gjøre litt stas på den vi er hemmelig venn til, en eller annen gang fram til 22., og så gjør vi det alle på vårt vis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...