Gå til innhold

Er du sur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sur om dagen, og det klikker snart for meg! Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, humøret går vedlig mye opp og ned for tiden, kan klikke på den minste lille bagatell. Det går særlig utover mannen. Håper det retter på seg ja...

Skrevet

kan være litt sur om jeg har en dårlig dag.. men har ikke vært så mange av de.. heldigvis.. men kjenner jeg blir så innmari lett irritert.. om jeg forklarer noe og de ikke skjønner d.. blir så irritert da at jeg ikke orker å prøve å forklare d..

Skrevet

Godt å vite at det ikke bare er meg!!

Skrevet

Merkere jeg blir fortere irritert...Hvis folk er teite så bryr jeg meg mye fortere om det...hehe

Skrevet

Er på litt dårlig humør jeg også. Men det er vel fordi jeg er veldig sliten og trøtt nå. Sover elendig, og har vondt både her og der..

Termin virker som en EVIGHET til!!

Skrevet

Jeg våkner når jeg skal snu meg, og da får jeg ikke sove igjen.. når jeg er trøtt blir jeg sur!! 38 dager virker som mange år om dagen. Skal i bryllup til helgen, og har IKKE noe å ha på meg.. sukk..

Skrevet

Sur? For å si det på godt nordnorsk: Så "innihælvetaforbainna" hele tiden!

...og lei,lei,lei!

Bare en mnd igjen, men den tøffeste tiden imøte. Hormonene gjør sitt for å gjøre meg ustabil, men må si at å være lei er hjelper ikke.

-Gleder meg til å gå tur.

-Bøye meg uten å få middagen opp i drøvelen

-Løfte på jenta mi

-Bli meg selv igjen

-Spise det jeg bestemmer, uten syke lyster

Bare en sur mnd igjen...sukk..

Skrevet

yepp! Sur og gretten, og skikkelig lei meg om dagen! Fordi jeg blir sur på folk som ikke fortjener det!

Mannen min skulle en tur innom jobb igjen i ettermiddag og jeg må kjempe med meg selv for å ikke bli helt hinsides sur...

Føler meg som en HVAL og for å si det enkelt, hormonene leker med meg!

Kjenner jeg er ganske urimelig med ham til tider, men kan ikke la være. Og nå sitter jeg og angrer på at jeg var sur..

Skrevet

Det virker som om mange har det på samme måte da.. kansje vi skulle vise dette team til mennene våre, så skjønner de at det er flere i samme båt!

Vi får gjøre det godt igjen senere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...