Gå til innhold

Hva mener dere om birgitte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er et pent navn å det er ikke så mange som har det, men hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke no glad i det navnet. Ikkeno fin klang. Men liker du det, så gå for det.

Skrevet

Birgitte er et sjarmerende navn,synes jeg!

Skrevet

Synes det er fint. Tror ikke det er et navn noen kan direkte mislike, er et relativt vanlig vanlig navn i folks oppfatning tror jeg.

Skrevet

Veldig pent synes jeg. Likte det ikke da jeg var yngre, men naa er det nydelig. Smaken forandrer seg...

Skrevet

Søstera mi heter det, synes det er knallfint jeg!

Skrevet

Får veldig assosiasjoner til Birgit og Berit som er fæle navn, og er mer fan av A-endingen... navnet Birgitta.

Skrevet

Liker det ikke noe særlig. Klinger ikke bra i mine ører, for hardt.

Skrevet

Birgitte er kjempefint!

Jeg har en venninne som heter det, og hun er noe av det skjønneste jeg vet om;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei

Jeg liker navnet kjempegodt, vurderte det selv... men da jeg foreslo det for samboeren min var responsen ikke særlig positiv; Birgitte, hører du hva det rimer på eller??? En smule barnslig å tenke slik da. Hadde jeg fått bestemme alene hadde Birgitte stått høyt oppe på lista, muligens øverst.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei!

Det er kjempefint, søsteren min heter det og jeg er veldig misunnelig på navnet hennes. Jeg kjenner også noen som heter Birgitta - og jeg liker også det veldig godt.

Skrevet

Jeg syns det er helt fryktelig. Beklager!

Skrevet

Minner meg om gebiss.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Birgitte er et fint navn det.

Skrevet

For tiden synes jeg navnet er fint, men tidligere syntes jeg det var stygt. Birgit er i hvert fall stygt.

Skrevet

Jeg syns Birgitte er litt hardt, og ser for meg en litt overlegen, streng frue..

Så ikke helt min smak gitt...

Skrevet

Dette innlegget er fra Februar!!

Skrevet

Man må vel få mene noe om navnet fordi vel... Mest sannsynlig har vel HI's barn fått navn, men likevel....

Skrevet

Nettopp - og lurer man fortsatt på om Birgitte er fint etter 6 måneder, så ville man nok spurt en gang til!

Skrevet

Kjempefint! Har ei venninne og ei niese som heter det.

Skrevet

Pent og kjempefint navn! Hadde nesten glemt det navnet jeg, men godt at noen husker på det! For fint til å gå helt i glemmeboka. Og så er det jo gøy å ha et norskt navn som ikke "alle andre" har.

Skrevet

Ja, eller rett og slett bare Birgit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...