Regnbuemor til 2 Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Vi måtte jo finne nytt navn vi da. Da drømmenavnet var opptatt! Så vi har endelig funnet noen. Vil dere være snille jenter (som dere alltid er) og rangere disse for meg? Gjerne slenge på egne forslag, eller kommentarer. På forhånd takk! Aron Benjamin Pelle William Håkon Magnus
sistemannpåvei Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Aaron (vi vurderer selv, men da med to -a) William Benjamin De andre likte jeg ikke så godt.
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 benjamin er egentlig det eneste jeg likte av de navnene. ellers liker jeg tobias sebastian adrian kim reuben aleksander (min sønn) =) håper det var til hjelp.
Regnbuemor til 2 Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2007 Javist. Vi baserer naturlig nok ikke guttens fremtidige navn på hva andre mener egentlig. Men vi syntes dette er supervanskelig, og da syntes jeg det er hyggelig når noen syntes det vi har funnet er fint, og at det rangeres høyt. Mange har f.eks likt Benjamin. Jeg liker det godt fordi det betyr lykkens sønn. Syntes det er så flott betydning! Men jeg liker de andre også. Takk for ekstra tips også, de er notert!
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Vel, William er jo en soleklar favoritt her da siden vi har en liten William selv :-) Utover det så ville jeg valgt Magnus, Håkon, Aron. De andre navnene likte jeg ikke, men kanskje Benjamin før Pelle.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #8 Skrevet 9. februar 2007 Håkon William Aron Magnus Pelle Benjamin
*RutIetutt* Skrevet 9. februar 2007 #9 Skrevet 9. februar 2007 Av de du nevner her liker jeg bare William og Magnus...men de er flotte navn:o)
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 9. februar 2007 #10 Skrevet 9. februar 2007 Jeg liker også William og Magnus godt. De andre er ikke helt min stil..
oktoberjentene;) Skrevet 9. februar 2007 #11 Skrevet 9. februar 2007 Jeg kjenner en som heter Lars Aron.. det klinger fint
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 9. februar 2007 #12 Skrevet 9. februar 2007 Jeg likte Håkon og Pelle best. Benjamin og Magnus er også ganske søte:)
Solskinnsjenta Skrevet 9. februar 2007 #14 Skrevet 9. februar 2007 Liker Håkon, Benjamin og Magnus av disse navnene. Får vi en gutt vil vi nok velge Håkon selv.
marilouise Skrevet 9. februar 2007 #15 Skrevet 9. februar 2007 Hei. Benjamin er et fint navn. Hadde brukt det selv om jeg får gutt, men pappan er desverre ikke enig. Ellers syns jeg Sebastial og Martinius er fine guttenavn
Liz m spire Skrevet 9. februar 2007 #16 Skrevet 9. februar 2007 Har en Benjamin på snart 9 år. Nydelig navn!
moly Skrevet 9. februar 2007 #17 Skrevet 9. februar 2007 Eg lika best William og Benjamin. Dei andre lika ikkje eg så godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå