Gå til innhold

Hemmelig venn - bare jeg som har tenkt å sende kort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

- og ikke en gave? Jeg leser at alle dere har fått så mye fint av deres hemmelige venn, redd jeg framstår som litt gnien, jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir kjempeglad og fornøyd for "bare" et kort, så om du er min venn vær ikke redd! :o)

Jeg synes det er viktigere at det blir lagt ned litt omtanke i kortet, og at vi kanskje klarer å få til en morsom gjett-hvem-runde.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å kjøpe noe, men allikevel har jeg gyldig grunn til at jeg er så sein med å sende kort til deg, Carina! Hvorfor, finner du ut når du får kortet! ;)

 

Ha en strålende dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du, jeg blir veldig glad for et kort, jeg! Det at vi kunne få et kort var helt klart for oss da vi gikk inn i "hemmelig venn" denne runden, og det er ingen som forventer å få en gave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare sendt kort, kommer kanskje til å sende en bitteliten gave om jeg husker på det, men kontoen skriker NEEEEIIIIIIIIII til atter ett uttak ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt noe som koster nesten ingenting (12,-) men virker mye mere....og det skal jeg sende til min HV....så ja jeg sender mere enn et kort...

kan jo gi en sjokolade eller en slikkepinne om du ikke vil fremstå som gnien (i egne øyner)...koster jo ikke mye...portoen blir heller ikke så kosrtbar da...

 

obs obs! Nå¨kan dere få ferdigfrankert konvolutt til 30 kr, oppi den konvolutten kan du ha ubegrenset vekt....så tenk på det dere som øsnker sende noe så portoen ikke blir dyrere enn innholdet...for det er så kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...