Gjest Skrevet 9. februar 2007 #1 Del Skrevet 9. februar 2007 Det har gått 5 uker til meg også. enn om vi kunne fått mensen samtidig, og startet opp samtidig? Jeg kan med glede donere bort egg til deg, om vi hadde fått lov. Går det an, og feks. si at man har funnet en man vil donere til selv? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8153883-snoopi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snooopi Skrevet 10. februar 2007 #2 Del Skrevet 10. februar 2007 Du er så herlig! Det var på dansk tv jeg så en reportasje om det (mannen mente ihvertfall det). Man kan godt få donoregg, men det er forbudt å skaffe donor selv. Det SKAL være anonymt mht det som måtte komme senere i livet. ville vært morro å bli klar igjen samtidig og at ALT går som det skal denne gangen! Synes det er vår tur nå! Jeg har tenkt mye på hva som kan være årsaken til at vi ikke lykkes. Jeg fikk og overtalt legen min til å gi meg henvisning til en masse prøver, deriblant kromosomprøve og test som viser om jeg danner små blodpropper i livmoren. Alt var bra.. Man hører jo om par som ikke får barn, men så skifter de partner også er de bare plutselig gravid med en gang. Hvis det er meningen at vi ikke skal lykkes er jeg klar på å bytte inn eggene mine på privat klinikk, koste hva det koste må! Nå er det gått 5 uker siden utskrapning... Det murrer i magen, men det skjer intet.. Det er så kjipt! Føler det er spill av tid. Jeg håper jeg er igang om et par uker. De sier jo det kan ta 4-6 uker. Ihvertfall blir denne mensen ringt inn og de vi scanne meg på dag 10. Hvis jeg danner ett egg selv vil de gjøre icsi på det og forhåpentligvis lykkes både det og opptiningen av det eneste egget jeg noen gang har fått på frys! gleder meg !!!!! klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8153883-snoopi/#findComment-8172172 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå