Gjest Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Ville bare takke de som ga meg råd ang. amminga av tutta her.... Det var ren helvete i noe dager (jeg gråt hvergang jeg amma), men med gode råd og tips fra, går det mye bedre nå.... bortsett fra at det gjør fortsatt vondt når hun tar brystvortene inni munnen... men går bedre nr hun suger igang (tror det er vanlig, er det ikke det? ) Anyway, takk for hjelpen!
Hoppetussa Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Hmm... hvilke råd fikk du? Hvilke problemer hadde du?
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Blødninger, sårebryster, smerter.... fikk råd om å bruke albueskjell, skifte ammestilling, og viktigeste av alt, var at jeg fikk vite at det er ikke uvanlig i begynnelse at man sliter litt med amminga, og at det går over etterhvert...
Hoppetussa Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Okei, da er jeg oppdatert! Helt vanlig at det kan gjøre litt vondt i begynnelsen for så å avta under amming da ja. Men gir det seg ikke i løpet av en måned, ville jeg ha kontaktet en ammehjelper/søkt råd her inne igjen - men det gir seg helt sikkert! Kos deg med minsten! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå