Gå til innhold

Nå blir jeg gal

Anbefalte innlegg

Har vært på ul for å sjekke alt med eggstokker, livmor osv..

men legene finner ikke noe galt.

har el hver mnd, og har nå vært gravid 4 ganger, men mister hver gang.

har tatt dna og kromosomtester både jeg og sambo, men der finens det ikke antydning til avvik i det hele tatt.

legene skjønner ikke hvorfor jeg mister og mister, og selv blir jeg bare mer nedbrutt for hver mnd som går uten en spire.

skal også sies at det har gått noen mnd siden siste sa.

Ble jo gravid før, men nå får jeg ingen resultater.

Beklager sytingen jenter, men er så sinnsykt frustrert.

vet jo at det finnes flere som er uforklarlige barnløse.... men jeg har jo vært gravid flere ganger.

Noen som har vært borti det samme, og som har kommet frem til noen konklusjoner som gir mening?

*deppa*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8153611-n%C3%A5-blir-jeg-gal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Så utrolig trist at du bare mister...

Jeg har mistet 2 ganger selv + mistanke om en tredje SA.

Jeg har ikke tatt noen tester siden det bare er en av abortene som er registrert, men jeg er redd spiren har problemer med å klore seg fast i magen min.

Har du prøvd progesteron-tilskudd og blodfortynnende?

Dersom du mister pga for lite progesteron eller dårlig blodgjennomstrømning i morkaken, kan dette hjelpe.

Jeg har lyst å spørre gyn om jeg kan får det "for sikkerhetsskyld" hvis jeg blir gravid igjen, men det spørs om hun vil gi meg det...

Hvis ikke du har prøvd det, ville jeg nok spurt gyn om det. Tror man skal begynne med det så fort som mulig etter man er blitt gravid.

Håper du lykkes neste gang da!

Moren til en jeg kjenner mistet faktisk 5 ganger før hun fikk et friskt barn. To ganger var hun kommet helt til 7. og 8. mnd. Legene visste ikke hvorfor de døde. Men etterpå fikk hun 4 friske barn :)

Det må være forferdelig slitsomt og trist, men det er nok viktig å ikke gi opp :)

Lykke til neste gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...