Gå til innhold

bæresele hjelp anyone?

Theosmamma

Anbefalte innlegg

Snuppen er nå snart 7 mnd og nesten 11(!!)kg, og se stakkars skuldrene mine tåler snart ikke mer.

Han vokste ut av babybjørnen før han var 3mnd, og etter det har jeg bært han i armene, men det synger på siste verset nå... Har kikket på mei tai, men jeg skjønner ikke forskjellen på modellene. Kozy tai f.eks er avbildet med litt større barn i, men det står ikke noe info om hvordan aldersgruppe den er beregnet på (på lotusbarn.no)

Han ligger godt på gulvet, og viser ikke tegn til å bevege seg selv med det første, så gode råd tas imot med takk;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en mei tai fra babyhawk og er superfornøyd med den. Snuppa mi er nok litt mindre enn din (ca 72 cm og 8 kg), men tror nok den kan brukes en god stund fremover. Hvis du går inn på www.dotedot.com, så finner du noen der. De har også mei tai beregnet spesielt på litt større barn, dvs fra ett år eller minimum 80 cm høy. Kanskje de er noe for dere? Todlerhawk tror jeg de heter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ergo bæreselen og fornøyd med den. Mannen min er vel den som er mest fornøyd, siden jeg sliter med rygg/nakke og blir sliten over lengre tid. Men så lenge jeg klarer å gå med den så er den veldig bra, bare at jeg blir fortere sliten enn mannen min. Den kan brukers opptil 4-5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også Ergo. Babybjørnen har jeg lagt vekk for leeenge siden og gutten min er bare så vidt over 6 kilo...

Jeg kjøpte min Ergo brukt, men har hørt at de er veldig behjelpelige på tettinntil.no. Om du ringer dem og spør, så får du sikkert hjelp til å få det du trenger. Og du kan visstnok få låne hjem på prøve, siden dette er en ren nettbutikk... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, tusen takk for god hjelp!

Linken fra carina er feil, www.tettinntil.com er den riktige adressen, og der var det mye hjelp og få!

Kunne tilogmed lage selv!!

Nå står det mellom ergo og toddlerhawk(den kunne brukes tidligere om man brettet den opp litt, ellers fra 80cm, Theo er 75cm nå)

Ergo minnet mer om en bæremeis da, og jeg fant toddlerhawk i stilig camo mønster (lettere å overtale pappen til å bære det enn nusselige pasteller) på lotusbarn.no.

I tilleg fikk vi nesten 7000 mer enn forventet i lønn i dag, så det blir nok handlet bæreseler nå ja;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oisann, var ikke meningen å gi deg feil adresse... Men fint du fant ut av det!

Jeg valgte Ergo fremfor disse mer slynge-aktige pga at Ergo'en kan pappaen bruke også.m (Min er beige og ikke noe pastell!) Men jeg hadde ikke hørt om toddlerhawk som du snakker om, da... Håper du blir fornøyd uansett hva du ender opp med! :o)

Grattis med god lønning, forresten! Sånne overraskelser er kjekke å få i februar!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange takk, mente ikke at ergoen var pastell altså, har bare sett mi tai i pastell farger før, var det jeg mente;)

Har vist mannen camo mai tai nå, han synes den var tøff, så fikk velsignelse til å kjøpe:) Men har litt lyst på ergo også... Får tenke på det til over hælga.

God helg alle sammen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...