Gå til innhold

Dere med Aventpumpe.....


~bubbe~

Anbefalte innlegg

Hender det av og til at pumpen på en måte låser seg, hanken vil liksom ikke gå helt ut igjen..? Og ikke alltid at den får ut melken, selv om det er masse melk, den blir liksom litt tung å trykke ned..? Holder hvertfall på å klikke her... I tillegg spretter den lille runde greien inni selve pumpen ut med et "poff" så jeg holder på å dette av stolen av nerver... Åååå...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplever det første du sier, at den "låser" seg og blir sånn tung og rar og ikke får ut melken. Da pleier jeg bare å ta den av og på litt og skifte "posisjon".. .

Men det at den dingsen spretter av har jeg aldri opplevd. Knirking, derimot...ahhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min pumpe bare knirker noe veldig... den skal vel ikke låse seg?! Merkelig.. tror jeg ville gått og klagd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. kunne jo prøvd.. En ihjelkokt pumpe som pleide å være blank, som nå er brun..:( Lurer på om de hadde trodd meg..:) Det med knirking kan jo løses, jeg pleier å smøre festet til hanken, den knirker fordi plasten blir tørr etter koking..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du skal klage hvis den låser seg, og ihvertfall hvis dingser popper ut !

Send en mail til Avent direkte om nødvendig.

Har hatt min til to barn, silikondelene blir litt brune av kokingen, men ellers er den like fin og har aldri tøyset (bank i bordet)

Knirking, det kommer man vel ikke utenom..

(ha ha - nå kom jeg på at mannen min la inn pumpeknirkingen min som ringetone på mobilen sin da vi fikk eldstejenta, det var ingen som skjønte hva det var for en rytmisk lyd :-))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den lille runde hvite ventilen, du snakker om? Er du sikker på at du setter den inn riktig vei?

 

Pumpen kan være litt tung i starten før utdrivningsrefleksen er kommet i gang, men jeg har aldri hatt problemer med at hanken låser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den lille runde hvite.. Setter den riktig på plass, alle delene.. Pumper og pumper, og plutselig smeller det.. Plopp så var datt den enten oppi melken eller under den hvite gummi-ringen.. Den låser seg sånn at den ikke går helt ut igjen, så får bare sånne små-tak.. Og den blir tung innimellom pumpingen, ikke før melken kommer.. Kanskje jeg har fått ett dårlig eksemplar da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å endelig, det er ikke bare meg!! Holdt på å klikke totalt jeg også. Har akkurat det samme problemet som deg. Den hvite dingsen inni hopper av i tide og utide. orket ikke mer så jeg gikk å kjøpte meg en elektrisk pumpe. Dagen reddet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hatt noe trykkproblemer med min, men den knirken er irriterende! Igrunn veldig fornøyd med pumpa mi jeg =) prøvde en elektrisk på barsel, synes ikke den tok like godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...