Gå til innhold

Bare fire uker igjen før siste trimester! Sykt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt å så på kalenderen da det slo meg - snart på tur over i neste trimester (hehe, ble nesten semester når jeg skrev det)

Gosh kor langt man har kommet! Hurra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske jeg var i tredje trimester jeg og'. Men er kun 22+3 i dag. Så jeg har over 5 uker igjen....

Skrevet

Jeg er ikke så mye mer enn deg, har en tendens til å ta ukene littegranne før de kommer. Altså jeg er 23+4... Så vi er bare ei uke fra! Men det er jo snart likevel!!!

Skrevet

helt enig med xenaen! det har gått så utrolig fort i det siste! Er selv i uke 25 nå (24+1)

Lykke til videre:)

Skrevet

Har ca 170 dager igjen og er litt sjokka pga det jeg! Husker hvor fort tida gikk da jeg hadde 100 dager i gjen sist, og det er bare 70 dager igjen til det! Litt bedre når jeg tenker at det 5 1/2 måned igjen.

Skrevet

Vet hva du mener ja! Omtrent 4 uker igjen her også, får jo helt nerver her jo, tiden skulle jo liksom ikke gå SÅ fort da! ;-)

Skrevet

Ja, men vi har jo egentli god tid. Hvis vi no hold formen, da. Æ e jo bekymra for alle de tingan æ ikje har gjort enda.

Skrevet

Hehe... Er det så mye da? Føler egentlig ikke det er så mye vi trenger å gjøre jeg, vi har jo nesten alt i hus, må kun få tak i grindsengen igjen (noen låner den nå), ny madrass og ny bilstol og den tid den sorg, så sant vi bare får kjøpt bilstolen så gjør det ikke noe om det andre ikke er på plass egentlig. Synes mer at tiden går for fort med tanke på at dette liksom skal være siste gang (tror jeg) og da hadde det vært greit at det tok litt tid og ikke var over på 1-2-3 ;-)

Skrevet

Herremin.. så fort tiden går. Jeg skal også skifte trimester samtidig med deg Xenaen:) Så i dag at det er 116 dager igjen... gulp... og alt jeg ikke har gjort ennå...

Ja ja, får håpe at jeg rekker alt jeg skal gjøre da. Vi skal begynne å åusse opp badet i morgen og entrepenøren regner med 3 uker på jobben. Så jeg vil ikke kjøpe inn noe mer før badet er ferdig. Kan være greit å ha lagringsplass også da:)

Skrevet

Jeg har igjen 3 1/2 uke bare. Det går så fort. :) Bare 11 dager igjen til det er 100 dager igjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...