tuppen og lillemor Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 har vært på ul 3 ganger og alle gangene har hun hikket, men jeg merker ikke det, er i uke 33,
snartmammapåny Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Synest jeg kjente den hikke for noen mnd siden, men i det siste har jeg ikke kjent noe. Den hikker nok innimellom fortsatt, men jeg kjenner det heller ikke.. Er og i uke 33
tuppen og lillemor Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2007 ååå godt det ikke bare er meg, jordmor spurte oxo om jeg kjente det, men kjenner liksom ikke noe sånn rytmiske greier..
snartmammapåny Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Nei ikke noe rytmiske bevegelser her heller. Bare enorm romstrering;) Men du, hvor lenge varen en slik hikke? og hvor ofte hikker babyen egentlig? Er det som "vanlig" voksen hikke? Litt greit å vite hva jeg skal kjenne etter.. hehe
**My little Miss drama and I** Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Trur ikke jeg har kjent henne hikke?! men så vet jo ikke jeg hvordan det kjennes ut da?!:-).. så lenge hun sparker hver dag holder det for meg:)
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Det er først nå den siste uken jeg har merket hikking.... Tre ganger kanskje.. Når jeg har lagt meg! Er 35+5 nå foresten
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Her har jeg kjent hikkingen ved navlen på venstre siden.. Ryggen hans er der ) Det har holdt på i ca 5-10 min!
snartmammapåny Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 Kanskje bare vente noen uker da så har vi nok hikking vi og;)
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 hehe.. Kanskje det ja! =))) Bare så vidt jeg merker det altså! Mulig han hikker oftere også, men at jeg ikke legger merke til det.. For det er nokså svakt! Men når jeg ligger på den ene siden i senga, kjenner jeg det ) Små svake rytmiske dunk
tuppen og lillemor Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. februar 2007 he he ja kankje det, ikke det at det er noe must, men...
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #11 Skrevet 8. februar 2007 Jeg er i uke 33 og jeg har heller ikke kjent noe hikking, bare masse spark og romstering. : )
DK+2 Skrevet 9. februar 2007 #12 Skrevet 9. februar 2007 Æ veit ikkje heilt korsn d ska kjennes ut når babyen hikke. Men har hadd endel "rytmiske" bevegelsa på samme plass helt nede i magen på høyre sia, har opplevd det fleire gång. Kanskje det va hikke? Va liksom førr "svakt å anderledes" til å være en fot eller en arm. Litt vanskelig å forklare. Men så længe det e liv kvær dag, så e æ gla =)
Lilleprins og mamma Skrevet 9. februar 2007 #14 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har begynt å kjenne mye kikking de siste ukene. Murrer helt nederst på en måte. Nr 1 hikket også veldig mye. Husker jeg vår så bekymret når jeg gikk gravid med nr 1. Men jordmor forsikret meg om at alt var ok. :-)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #15 Skrevet 9. februar 2007 Kjente det vel ikke før i uke 33 tror jeg, nå er jeg i uke 35 og det er masse hikke! Synes det er fælt jeg, ekkelt å ikke kunne gjøre noe med det, samt at følelsen av "støt" "nedi der" ikke er så behagelig.... ;-) Hadde også ul i uke 28 uten at jeg kjente hikkene som tydelig var der...
Mikaia Skrevet 9. februar 2007 #16 Skrevet 9. februar 2007 min hikker ihvertfall 3 ganger om dagen. Spesielt etter at jeg har spist... Jeg merker det veldig godt og kan se at magen min "hopper" for hvert hikk. Stakkars liten... huff
Berma Skrevet 9. februar 2007 #17 Skrevet 9. februar 2007 jeg kjenner at hun hikker hele tiden...flere ganger om dagen og er 39+2. Jordmora sier at da spiser hun mye og er glupsk!!! så da driver hun vel og feiter seg opp til fødselen...he he...har kjent hikkingen lenge men spesielt mye de siste ukene...ungen er jo større også nå så hele magen rister jo når hun hikker..
*Mi tesorito* Skrevet 9. februar 2007 #18 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er 36+2 og har bare kjent hikking i ett par uker nå - så det kommer nok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå