alov Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Er det noen som har erfaringer med brio happy-vognene? Både som bagvogn og som sportsvogn. Den er så ny, og finner lite erfaringer og tester om den. Ser bra ut og virker lett både å manuvrere og i vekt. Hjelp?!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Har du sett den i virkeligheten? Syntes understellet virket helt topp! Vognen var veldig lett, den var enkel å slå sammen, og tok liten plass. Bagen var enkel å ta av og på. Men bagen virket usolid og i dårlig kvalitet. Prisen var vel i nærheten av 7 500, og da forventer jeg litt mer...
Hege+solstråle:) Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Jeg synes denne vognen er superfin:) Enkel og stilig design og kule farger! Vurderer den selv. Understellet virker veldig praktisk. Tror du kan få det til den vanlige duo-vogna også. Bagen er litt større på den enn på happy-modellen.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 syntes den er kjempefin jeg. versibelt handtak, fine farger og velge i mellom. de nyeste vognen nå har hjul som går sammen da man legger sammen vognen. hvis du skjønner. de går inn mot hverandre. vognen blir da mindre også..
*Joa* Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Ja,men bruker man understellet til vanlig duobag er jo vogna like stor sammenslått likevell... Tror mange ikke tenker på at selv om understellet "trekker" seg sammen, er jo overdelen like stor og dermed ikke noe plassbesparende:)
HeidiPeidiBeibi Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Vi har tenkt å kjøpe denne vogna- synes den er veldig tøff. Har alt som vi vil ha, den er ganske lett for å være en 4 hjuling, den har teleskopstyre og vendbart styre og bagdelen er stor nok for oss som skal ha maibaby. Bagen har også plate i bunnen som du kan vippe opp når nurket begynner å bli nysgjerrig. Og kompakt understellet blir veldig lite og greit, med god plass under. Du kan også velge forskjellig farge på bagdel og sportsdel, så det blir som en ny vogn! Selgeren på babyshop hadde hatt både Brio, Simo og Emmaljunga vogn selv, og hun sa at skulle hun hatt flere barn ville hun valgt denne vogna. Så det ser jeg på som positivt. Når det gjelder pris er denne ca 7000 på Babyshop og 6500 på Barnas Hus. Men har også sjekket litt i Sverige. På Happyland og Babyproffsen har de lik pris, 6500Sek, men med valutakurs blir det ca 5600. På Kattis i Strømstad må du bestille, men der får du den for ca 6000Sek, noe som blir 5100NOK. Så det er jo litt å spare der. Håper det hjalp noe
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 Leste nett på dette innlegge. Desse prisene som står her, det er med det trekke som er til sittedelen sant? Er det nokon som kan svare meg på det?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #8 Skrevet 18. februar 2007 De selger den på Barnas Hus til 6500,-
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #9 Skrevet 18. februar 2007 På Barnas Hus er det 6500,- inkl.. trekket til sportsdelen
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #10 Skrevet 19. februar 2007 Jeg har kjøpt denne vogna og betalte 6500,- på barnas hus. Du får da med kalosje både til bagen og sittedelen så du kan velge forskjellige farger. (Ikke en kalosje som må brukes på begge delene som på vanlige duovogner)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå