mirakel88 Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 hei, jeg er nå 8 dager forsinket med menstruasjonen og har fått negative svar på graviditets tester. jeg har sluttet på pillen og sisste brettet tok jeg pillen i hytt og pine (glemte over halvparten av dem) etter at jeg tok sisste brettet med piller har jeg ikke fått menstruasjon, bare litt småblødning med rosa eller brunlig utflod innimellom pillene jeg glemte.. det jeg lurte på er, dersom menstruasjonen bare skulle forbli borte over en lengre periode uten at jeg var gravid, vil jeg da ikke få eggløsning? hilsen en som gjerne vil bli mamma
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Du kan få EL selv om du ikke har mensen, men jeg ville ha gått til lege og få satt igang mensen hvis den blir borte over en lenger periode. Lykke til=)
mirakel88 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2007 tusen takk for svar så raskt!!! visste ikke at det gikk ann å gå til lege for å få satt i gang mens=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Vet om fler som har gjort det=) Man får piller som setter den igang. Misunner deg som får prøve, her vil ikke sambo fordi vi er så unge. Masse lykke til, håper spira sitter raskt!
mirakel88 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2007 her er kjæresten nesten meir klar enn meg, å like lei seg når det ikke går!! er kjekkest å prøve når begge vil det så mye=D
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 hehe, så koselig da=) Ja er best når begge vil det like mye. Krysser fingrene for at dere får en liten spire snart.
mirakel88 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2007 tuuuuusen takk:D krysser fingrene for at du får en liten spire snart også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå