Gå til innhold

Halsbrann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått i et par uker og nesten ventet på at den berømte svangerskapskvalmen skulle dukke opp. Det har den ennå ikke gjort, og nå er jeg snart i uke 7. Det som derimot har kommet de siste dagene er halsbrann! Noe så innmari halsbrann! Det er som å ha etstende væske fra drøvelen og langt ned i magen hele tiden. Er det flere som har dette problemet? Noen som har gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mandler, vaniljesaus, loveharts, små måltider, kjeks

Skrevet

Jeg tar gaviskon tabletter,de funker kjempe bra på meg...Noen sier det smaker heeeelt j**vlig,men jeg syn det går helt greit...De virker med en gang på meg......

Skrevet

tygg i deg en tre-fire mandler. Har ihvertfall hjulpet meg veldig.

Skrevet

Hei...! Halsbrann er noe som ligger i familien vår men pga sykdom.. Sliter derfor selv ekstremt med det nå hele dagen. Er et mareritt syntes jeg. Men i hvertfall det beste for Halsbrann er Kjempe kald melk aller helst h-melk men funker med lett og. Det er utenom medisiner. Men ellers har du Titralac jeg syntes de er kjempe gode og de smaker ikke vondt heller:o) Får kjøpt de på apoteket men råder deg bare prøv melken først det er godt..

Skrevet

Jeg klarte ikke de tablettene du kan få på apoteket, men fikk tips av en venninne om å suge på LOVE HARTS. De har samme virkningen, for de ¨skummer¨litt:-)

Skrevet

Tusen takk for mange gode råd! Skal prøve dem ut etterhvert. I dag har halsbrannen ikke vært så ille, men den kommer nok igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...