Gå til innhold

Brev til storken, heng dere gjerne på :)

Anbefalte innlegg

Kjære Storken!

Vi som har signert under her, ønsker oss veldig sterkt besøk av deg i løpet av 2007. Vi har vært snille jenter, og syns at vi nå fortjener å få noe fint tilbake i stedet for den heslige tanta, og da helst det vi ønsker oss mest i hele verden; en baby eller to:) Snille, snille storken, kan du ordne dette til oss??

Hilsen

Fortsetter under...

skriver meg på her jeg også....

vil faktisk være så frekk å tilføye til herr stork at jeg faktisk synes jeg fortjener det nå....

så får bare xxxx fingra å håpe at han snart kan oppfylle mitt største ønske også

Annonse

Annonse

Kjære Storken,

Som du ser er det mange flotte damer her inne som gjerne vil ha besøk av deg! Jeg skjønner godt at du har det fryktelig travelt og alt det der, men kan du ikke være så snill å ta en runde rundt til oss alle her inne snart?

Du må huske at det er ikke kun for vår egen skyld vi gjerne vil ha besøk av deg. Dersom vi får en baby eller to hver, så blir vi så mye greiere å ha med å gjøre. Våre omgivelser vil merke at vi er mindre irritable (ihvert fall etter graviditeten), vi blir glade og tilfredse, og vi slutter å syte sånn. Vi lover at vil aldri mer skal klage over at tanta kommer på besøk, og for øvrig skal vi være ganske greie og snille.

Kjære, søte Storken.. kan du ikke bare ta deg en kjapp tur innom oss. Det er altså helt greit med expresslevering utover året. Annet skal vi ikke kreve.

Mange hilsner fra en av de mange ønskende damene her inne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...