Gå til innhold

Hvor gamle er dere og mannen deres?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 26 og det samme er kona.

 

ble litt feil det der da. I forhold til overskriften mener jeg, men det er kanskje ikke så mange fedre her inne.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei! Har vi fått en mann blant oss! Det var gøy! :o)

Flere menn vil vi ha!

 

(Ja, det holder å være gift med han jeg er gift med, altså, men hyggelig om det kommer menn og skravler med oss kjerrigene her inne!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.

 

Nå er det nok stort sett min kone som er her inne og skravler, men at jeg vil stikke innom en gang i ny og ne skal du ikke se bort i fra.

 

Faktisk første gangen i dag at jeg er innom juli 06 klubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen skal du være! :o)

 

Mannen min har snik-tittet litt på disse sidene han og. Han lurer jo på hva i all verden dette er, siden jeg tilbringer så mye tid her. Og så kommer jeg jo stadig med påstander om at "sånn sier de at er lurt", så han må jo inn og se om han kan få litt nyttig informasjon han også... Men han har ikke skaffet seg noe nick enda, han da! Kanskje jeg skal be ham om det, så kan dere kara danne deres egen gutte-klubb!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på det samme selv til og begynne, men jeg kunne jo ikke være noe dårligere selv så da var det bare og skaffe seg et nick.

 

Er jo noen pappa sider her også selv om en del innlegg er av det ymse slaget.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da får dere det en gang til da - jeg er eldst! Jeg er 35 og mannen 39! Da var vi 27 og 31 da vi fikk førstemann... det hørtes jo litt bedre ut - hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...