Gå til innhold

hei jenter.....


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

så fint og se at dere tenker på meg og at dere bryr dere:)

 

har pratet med sambo i dag og fortalt alt jeg følte og mente...

 

så nå for øyeblikket sitter han med jnathan på fanget og slapper av,,, jeg har fått slappet av litt oxo siden han har tatt seg av lille gutt... håper bare ikke dette er et engangs tilfelle... (noe jeg tror det er) så da erdet bare og vente og se hva som skjer de neste dagene...

 

takk for at dere er her, og for gode råd og trøste klemmer. har hvert godt og få forståelse:)

 

dere er SUPRE jenter:)

 

stoor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei tess... Håper virkelig samboeren din skjerper seg nå.. Synd for han hvis han mister dere.. Det er bra du gjør noe med det og ikke finner deg i dritt, alt er bedre ennn dette.. Krysser fingrene for at alt skal gå bra:D

 

 

 

Natta....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff føler virkelig med deg altså!

Men det er kjempebra at du tar tak i det så tidlig.Til lenger tid det går, til vanskeligere blir det nok for han å forandre seg.

Ettersom jeg har forstått det er dette deres første barn?

Det å få barn kan være tøft for et forhold i begynnelsen, særlig fordi mor føler at mye av ansvaret ligger på henne.

Tror dette er en ganske klassisk krangel. Men gi det tid,og vær flink til å fortelle hva du føler, sett ned foten!!Så tenker jeg det går seg til:)

Men du skal ikke godta det slik som det har vært til nå!!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da blir det jo interessant å sjå kors det går.. Håper for din del og jonathan, at gubben skjerper seg!! Han må jo skjønne at det ikkje bare er rosenrødt å få en liten baby i huset.. Og at det faktisk ikkje bare er mammaen som skal ta seg av babyen.. Hadde vært noe annet hvis du var alenemamma..Ønsker deg lykke til tess24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det blir bedre.. men vet åssen det er med å love...hjelpes.. jeg har bedt smaboeren kutte ned på spilling uendelig med ganger, men det hjelper litt åsså er det tilbake til sånn det var:o( men håpe at det hjelper for deg denne gangen da:o)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...