snartmammapåny Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Spørr du etter et nick eller bare på generelt grunnlag?
Strålende Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Hei og hopp, jada går greit... men har hatt det bedre. Utrolig ondt i dag , virker som det er trykk på isjasnerven.. ondt i område der og nedover hele høyre fot.. håper det kommer seg litt. Ellers har jeg det jo fint da.. kjenner jeg grugleder meg veeeeldig til det nærmer seg fødsel.. trøster meg med at jeg ikke aner hva jeg går til. Nå prøver jeg jakte på sted å få komme til å få 3D UL.. har SÅ lyst å se, men ser ikke ut til at noen i Bergen gir dette uten at noe er galt liksom... kjedelige greier ! Du da ? Kakene laget ? )
m@rie82 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2007 hei hei!! huff, så kjedelig at du skulle få så vondt da! jeg er faktisk i MYE bedre form for tiden, rart det der... må være det at jeg er ferdig med eksamen! ja, jeg gleder meg veeeeldig til å få det overstått. jeg skulle ønske jeg var førstegangs igjen med tanke på at jeg vet hvilke smerter jeg har i vente. det blir liksom litt virkelig nå ettersom at jeg bare har 35 (snart bare 34) dager igjen... men det er SÅÅÅÅÅ verdt det! begynner å glede meg til å få i stand alt utstyr og sånn nå!! har en del å vaske, stryke, ordne ogsånn. kakene er laget, skal bake den siste i morgen, og ta en del husarb. så skal jeg kose meg i helgen. har du planer for helgen?
m@rie82 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2007 hei kaa82!! jeg spurte, som du sikkert har sett, etter Strålende (nicket).
Strålende Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Vi skal ha ett vennerpar på middag på lørdag kveld. kalkun ) Det blir kjekt!! Ellers ingen store planer, skal en tur til min far og titte om vi vil ha noe av hans ting, han skal flytte fra leiligheten han har og kan ikke ta med seg alt så da ville han vi ungene skulle komme å se om vi ville ha noe... tror ikke der er så mye vi vil ha da, men skal nå kikke ) Nå sovner sambo så soffen her hehehe får vel ta natt tenker jeg .. Håper vi kan mase mer en annen dag ) Klem
m@rie82 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2007 oki. kanskje dere finner noe fint dere vil ha da! :)uansett ha en fin helg! vi snakkes nok igjen snart!! natta!! klem
snartmammapåny Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 hihi, sjønte det når du fikk svar;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå