første-27 Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 1 mnd igjen og kvalmen blir verre og verre. Var mye plaget med det de første 4 mnd. men så ga det seg. Nå har den kommet tilbake og varierer i lengde og styrke, utrolig ubehagelig og plagsomt. Flere som har det sånn? Er det vanlig med kvalme ifm fødsel forresten?
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 har og vært kvalm de siste ukene.... Kaster opp å greier... ikke serlig kos nei.. Termin 4 mars
Sam73 Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Ja huff, er kvalm og uggen i kroppen. Har 8 uker igjen til termin. Men kan jo også være at jeg brygger på noe annet. Håper det går over, for dette er ikke noe godt.
Mjaubeibi! Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Ja, jeg var skikkelig plaget de første månedene, og nå har jeg hatt et par fine mnd. Men jammen begynner jeg å lure på om det nå er tilbake. Huff hadde nesten begynt å glemme hvor fælt det var å kaste opp flere ganger om dagen... Er 33 uker på vei og har vært kvalm noen dager, kastet opp i dag og sliter veldig med halsbrann i tillegg, så det er vanskelig å få i seg nok væske. Får håpe det går over og at vi slipper å "slite oss igjennom" den siste tia....!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 jeg er også kvalm og svimmel, syns det blir verre for hver uke..er i uke 31 nå. Jeg lå også strak og kastet opp de fire føste mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå