-carina- Skrevet 8. februar 2007 #1 Del Skrevet 8. februar 2007 Så masse fine bilder du hadde på hjemmesiden din! (Jeg tok en sniktitt, jeg...) ) I hvert fall veldig tydelig at du er glad i frisk luft!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja, veldig godt med luft i lungene. Godt for Jørgen å få en god start også. Var på atter en pulktur istad Kanskje derfor jeg hele tiden har lyst på noe å spise hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 8. februar 2007 Man må jo fylle på når man bruker... Men hva skal jeg si som sitter her foran PC'en, da?? Bruker jo litt kalorier på å trykke på tastaturet, da, men... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 8. februar 2007 #4 Del Skrevet 8. februar 2007 Har titta på mange av dine bilder også, men har ikke sett deg no der tror jeg...lenge siden nå. Tar en titt imårra igjen. Nei, får legge meg nå, gubben insisterte hehe Natta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå