Gå til innhold

Graviditetstest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere der!

Når man tar en test og den er svakt positiv, skal man da ta det positivt eller er det ikke sikkert likevel? Testa litt tidligere enn det man skal jeg, er ikke så lett å la være... hihi

:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I de aller, aller fleste tilfellan e en strek en strek.... Men vent noen daga, og test på nytt.

Gratulere, forresten=))

Skrevet

åå, så glad jeg blir om det er så!! :-D

Takk takk og lykke til til alle sammen!

*massebabystøvtilalle* :-) :-)

Skrevet

hei.. jeg testa i dag ..1 til 2 dager før ventet mens.. hm.. ble plutselig litt forstyrra.. og lot testen bli liggenes over tida.. d a jeg kom tilbake .var det et kryss der.possitiv utslag... noen som har oppløevd dette .. det står at testresultat skal leses før det er gått 10 min.. er det slik at hvis den blir liggenes for lenge...viol alle tester vise possitiv???? noen som vet .. nyskjerrig jeg nå... skal teste på morgenen igjen jeg..

er jeg gravid .. eller blir det missvisende svar da jeg leste for sent...

Skrevet

Bruksanvisninga sier at den, om lest av for sent, kan bli falsk positiv......Så ta me en klype salt.....har hørt/lest at mange som dette har skjedd med faktisk va gravide. Testen reagere jo på et stoff....som må være der for å gi utslag...?

Skrevet

ja.. du sier no... men .. ååååå.. hadde vært morro det .. men .. syntes at jeg er så uheldig for tida at.....det hadde vel vært for godt til å være sant...........ja ja.. smøre meg med tolmodighet vel.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...