Sanna&Simen Skrevet 8. februar 2007 #1 Del Skrevet 8. februar 2007 til landstreffet? Slik at vi ser hvor mange som kommer? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja, det er nok lurt... Jeg skal møte Hilde og kanskje "tre små" på mandag, tenkte kanskje å diskutere litt med dem... Jeg har jo reservert selskapslokale og overnatting jeg nå, så jeg må vite om det blir noe av en stund i forveien, slik at jeg evt. kan avbestille! Ellers blir det dyrt for meg... :o/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rolly Skrevet 8. februar 2007 #3 Del Skrevet 8. februar 2007 ja det var smart ta en påmeldingsfrist,carina bare ringte du og reserverte rom?slik at man kan bet når man kommer dit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. februar 2007 #4 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja, jeg ringte dem. Men nå har jeg reservert fire rom, så det haster ikke så veldig for deg å bestille! Skal som sagt møte Hilde og kanskje tre små på mandag... Vi får diskutere litt da, synes det er lettere når man møtes "face to face". Så kommer vi med mer informasjon!! ) Må vel blant annet sette opp en påmeldingsfrist. I forhold til rommene så må jeg avbestille en måneds tid i forveien. Men det er jo greit med den fristen litt tidligere, slik at folk vet om de skal være med eller ikke! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå