Gjest Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Sjå! Eg har meistra strikkekunsten, no kan ingenting stoppe meg *hehe* http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/437516/offset/0
Lumsk Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Så pene farger sammen:) God ide å strikke svart øverst. Tror jeg låner ideen din når jeg skal strikke nye. Ett tips: dersom du ikke har gjort det (vanskelig å se) så kan det lønne seg å strikke en liten bord rundt benåpningene når du ser hvor store de må være for å unngå lekkasjer rundt lårene. Jeg merket det på den tungvinte måten;)
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Noe så stilig! Hvilket garn har du brukt? Jeg har nemlig kun strikket disse i lanolingarnet til nøstebarn... Setter du dem inn med lanolin etterpå eller? råtøfft!
Ranveig R Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Nydeleg! Men eg må seie meg einig med Lumsk om at det er greitt å ha ein kant (eller litt "bein") rundt lårene, ellers kan det bli mange lekkasjar. Det ser ut som du har strikka etter Nøstebarnoppskrift? Sjølv synest eg den andre varianten (den som muligens skulle vere frå 4 mnd og oppover) er bedre i fasongen. Og så må eg og spørre kva for eit garn du har brukt, desse buksene var rett og slett lekre!! Småen må ha noko fancy til sommaren )
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Sorry for treigt svar altså. Har brukt Østlandsgarn frå Nille (kostar 12kr nøstet og du får dei i alle moglege kule fargar!!) Det er ikkje lanolisert, så buksene treng ein ullkur før bruk. Har hørt at dei ikkje funkar så bra etter 6mnd, sidan garnet ikkje er så tjukt (men eg syntes det var skikkelig tjukt eg...) Har fått tips om fritidsgarn frå Sandnes og vamse frå Rauma til etter 6 mnd - dei er billigare enn nøstebarngarnet, men treng som sagt ullkur før bruk. Skal strikke rundt beina, men må få tak i nokre mindre pinnar. Tenkte å strikke i brunt rundt beina óg (same farge som på ribbestrikken)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå