Gå til innhold

Kake mmm....


25.nov.08 og 14.07.06

Anbefalte innlegg

Off og hoff.

Nå har jeg laget napoleonskaker og peanøttkake til mamman min imårra.

Eter søtt hele dagen jeg, lurer hvordan jeg skal få avvent meg det.

Prøver med epler og banan, men blir liksom aldrig mett.

Andre som har det sånn at de aldrig blir mette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp!

Jeg er utrolig glad i middag, jeg. Av brødmat og sånt blir jeg aldri mett. Så jeg spiser som regel restemat eller noe sånt til lunsj. (Skulle ha bodd i Sverige, der spiser de varm mat til lunsj!) Da blir jeg mett nok til at jeg ikke behøver å gå og småspise mellom måltidene... Om jeg bare spiser brød ender jeg som regel med at jeg dytter innpå alt mulig hele dagen. En kjeks her, en sjokoladebit der, kanskje et knekkebrød eller litt frukt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, idag blei det pizzamiddag og da går det kun liten tid føre det går enten kjeks eller sjokolade ned i gapet. Legger ikke på meg, men plutselig en dag kommer det vel. Pølsa rundt magen hadde nok hatt godt av bare frukt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger heller ikke særlig på meg. Det er kanskje lettere å dytte innpå med sjokolade da... Men jeg tenker jo at det er sikkert ikke sunt med all den sjokoladen allikevel, verken for blodårer eller tenner. Samtidig så tror jeg ikke at jeg spiser mindre sjokolade om jeg har dårlig samvittighet. Så jeg har bestemt meg for å kose meg når jeg nå først spiser... Blir ofte borti 200 gram om dagen her, altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja. Har konfekt fra jula her ennå. Hadde tenkt å vente med å åpne de to jeg fikk til våren, men neida. Snart borte begge to og sambo kan ikke spise det så alt er mitt verk. Jaja, nei tørst jeg nå og kanskje jeg tar meg ett knakkebrød og ser på tv. Hehe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i hvert fall flink til å fylle på med vann til sjokoladen. Blir kanskje ett glass brus om dagen, på lørdager kanskje to glass... Jeg trøster meg med at det sikkert er masse sunne næringsstoffer i sjokolade!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm...det er nok det bar den har 80% kakaoinnhold.

Nei, nå er det natta...prøver igjen hehe.

Tror du har fått en liten melding...

Min hjemmeside er under oppdatering og der er det ingen bilder av Jørgen ennå, derfor har jeg lagt ut så mange på DIB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt det med kakao-innholdet jeg og, men jeg er nå heeelt sikker på at det er minst 80% i melkesjokoladen til Freia, altså. Det har jeg hørt rykter om.... ;o)

 

Du har forresten fått melding tilbake! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...