Gå til innhold

gravid termin 27.08.07 i fra Stavanger par

Anbefalte innlegg

Skrevet

gravid termin27.08.07 i fra Stavanger par

er det ander i stavanger som har termin på samme tid som vi

det haddet vært koselig å komme i kontakt med dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi bor i stavanger, har termin 14 august...så litt før dere.

hvor gammle er dere? hva gjør dere på?(jobb,studi,hjemme)

Skrevet

Vi bor i stavanger og har termin 5.9. Send gjerne en melding til postkassen min:-) vi er forresten 24 og 27 år gamle

Skrevet

Hei!

Vi er også fra Stvg, 30 og 32. Jobber begge og er ellers veldig aktive. Har jente på 2, og termin ca 3 aug. Kunne gjerne tenke meg noen aktive baby-mamma-kompiser:-)

Skrevet

heia!

jeg bor også i stavanger, har termin 29.august :)

Skrevet

Hei. Vi er også fra Stavanger, 29 år begge to. Termin 9. august

Skrevet

Vi er også fra Stavanger, 29 og 30, termin 10/8. Det var jo så mange her at vi kanskje må treffes etterhvert...

Skrevet

Hei.

Et Til stavanger par her.... :-))Jeg er 28 år og min kjære samboer er 36 år. For meg er dette første gang, men han har en gutt fra før.

Skrevet

Hei, har termin rundt den 1 aug. bor i stavanger. jeg er 31 og min mann er 32 år.

Skrevet

vi venter nr 3, 21 august. Har jente (født 1998) og gutt (2000). Vi er 34 og 35 år

Skrevet

Fra Stavanger vi også! Eg e 24år og samboeren min 26år. Har termin 6.august! Vår første...

Skrevet

Jepp... fra Stavanger me òg. Eg bler 24 i april, min forlovede og samboer blir 30 i juni og me vente vår fysste ca 8 august. Ska på ordinær ultralyd 5 mars, så spent! :)

Skrevet

Hei! Er også fra Stavanger. Venter barn nr. 3 og vi er 27 og 30 år gamle. Hadde vært gøy å komt i kontakt med andre med termin i august og som bor i byen :-)

Har termin 18.8.07

Skrevet

heisann:) her er ett par fra sandnes..jeg er 23 og forloveden min er 27... jeg har termin 12 august:) hadde vært gøy og komme i kontakt med andre gravide...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...