mia24 Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Gutten min sparker så langt nede,bare under navlen.Er 24 uker på vei.Har mye kynnere og er tungt å reise seg når jeg sitter.Er mye aktivitet i magen...Hvor sparker barnet deres?Og er det mye aktivitet?
Lykkelita-22.juni Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Hei Har det på akkurat samme måten, lille prinsessa mi er kjempe aktiv langt nede i magen Hun presser en del på blæra så det blir mye dogåing :)
mia24 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2007 Bra det ikke er bare meg:) Blir alt for fort bekymret.Har du mye kynnere?
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 at det bare sparker under navlen er veldig vanlig.. livmoren går ikke så mye lenger opp enn til navnlen enda. så da får ikke den lille babyen din sparket så lang opp
mia24 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2007 Okey da er det jo ikke så rart:) Takk for svar..
doble Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Min sparker også mye nederst i magen. Enten til en av sidene, eller rett ned i blæra! Aldri oppover...
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 Min gutt sparker også mest nede, men ikke bare der. Han sparker egentlig overalt, både langt ut på sidene (mye lenger ut på sidene enn jeg trodde han kunne nå såpass tidelig?) og i verste fall helt opp i ribbena mine (livmoren min ligger veldig høyt), og han sparker ganske hardt også etterhvert. Aktivitetsnivået er variabelt, han har vært veldig rolig i forhold til brødrene sine, men de siste dagene så synes jeg han har vært veldig aktiv og sparket masse.
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #8 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har forresten også endel kynnere, men fikk beksjed om at det var normslt og at jeg bare skulle ta det litt med ro.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 9. februar 2007 #9 Skrevet 9. februar 2007 Min lille sparker også mye nederst i magen, men det hender den sparker på sidene også...
engutttil=) Skrevet 9. februar 2007 #10 Skrevet 9. februar 2007 eg regne med eg har en lang unge i magen den sparke i heile magen! begynte i går å sparke over naveln! etter det mamma mi sei så e det en tro kopi av meg der inne for eg va akkurat likens! e i 24+4 idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå