Gå til innhold

lytte på hjertet

Anbefalte innlegg

heisann hoppsann

hvor stor tror dere er sjansen for å høre hjertet til babyen med et sånn hjertelytteapparat som man bruker på oss andre utenfor ei livmor....

er i uke 16 nu... hørte hjertet i uke 12 da eg va hos jordmor (men ho hadde et annet apparat...)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8150736-lytte-p%C3%A5-hjertet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

jeg vil ha sånn doppler jeg...... men har bestilt sånn jm stetoskop å nå da.... hehe... blir gøy å se om vi finner noe... hihi.... er det no regel på når mann hører noe da...eller hvordan vi hører "riktig" eller lettest.. noen som vet.?

Jeg låner doppleren av en venninne. Den heter angelsound og finnes tilsalgs på noen nettsider. Er ikke helt sikker på hvilke. Me d den hører man hjertelyden, spark, og etterhvert hikking osv også.

Man må huske å lytte langt nok nede mot skambenet, min ligger fortsatt ganske langt nede og jeg er 16 uker nå.

Lykke til me lyttingen. :)

samboeren min er så ivrig og søt- han skal absolutt lytte på meg (magen) med vanlig stetoskop for å høre etter babyen. Han påstår at han hører når den sparker og beveger seg, men jeg vet ikke jeg altså... Tror kanskje han innbiller seg ting, det er jo en del andre lyder inni en mage også da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...