Gå til innhold

Ang. knekkebrød....


2barns mor

Anbefalte innlegg

Har nå spist knekkebrød til frokost, lunch og kveldsmat i snart 14 dager. Har spist alt det jeg har lyst på ellers. Har blitt både godterier, kaker og junk-food - og vet dere hva: JEG HAR GÅTT NED EN KILO! Sånn helt uten "grunn". Har ikke gjort noe for denne kiloen, men den var veeeeldig velkommen!! Skal nok fortsette med knekkebrød ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo

Eg og et på dei.Synest det virker som at det har forsvunne fett frå hoftene,men viser ikkje forskjell på vekta enda.Men det vart midt oppi mensen dette.Får sjå når den er over.Trur me begynte på likt.Kan følge kvarandre opp her inne då.Kva type eter du??Og lykke til videre.Knekkebrød er godt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset !

Har tenkt lenge på det, men nå fikk jeg meg et spark bak.

Hatt knekkebrød til forkost nå - det er jo GODT jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at Husmann-knekkebrød (det grove, mørke) faktisk har mest fiber i seg, det er billigst også!! Knekkebrød er godt!!

I kveld blir det Snack a` Jacks istedet for potetgull....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje fått dreis på tap av kilo eg....ikkje veit eg kvifor..Korleis går det med dere??Er trufast mot knekkebrøda,men ikkje noko endring når eg trår På vekta gitt!!

Går turer,og trener.Litt mindre trening ei stund no,for eg har vært så opptatt med oppussing,men eg fortsetter med de,så får eg sjå kva som skjer.Kan det være fordi eg ammer fortsatt????

Få høyre korleis det går med dere då!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer også, minstemann er bare tre måneder. Har i ett par dager nå spist litt brød og noen boller, men vekta viser nedgang. Var der i morges etter en kveld i går med skikkelig utskeielser (potetgull, sjokolade, smågodt) Tror det kan ha litt å gjøre med at jeg spiser oftere også. Skal hive meg på en ny runde fra i morgen, har verken fått trent noe eller spist særlig sunt i det siste. Men så lenge vekta ikke går opp er jeg sjeleglad!

Håper du er motivert for å fortsette med knekkebrød, det stoppet litt opp til meg også på vekta, men plutselig hadde en halvkilo til forsvunnet.. JEG SKAL IALLEFALL FORTSETTE Å FORSØKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo

Ja eg gir meg ikkje på knekkebrøda.Og sant som du seier,ein et oftere,og det er jo berre ein fordel.Slepp treig mage og,he he.

Og eg føler jo at det minker på handtaka,som det ligger mest hos meg fortsatt.Normalvekt sånn sett,men det er dette beltet rundt magen/hoftene.Nei,me får berre fortsette,og dette er ikkje den værste måten å slanke seg på.Ja har blitt litt vafler,og graut her,men stort sett knekkebrød då.Lykke til videre du og,så held me tråden her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne tråden må vi holde. Har vært artig å høre hvordan det går med dere andre som "lever" på knekkebrød??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på vekta i morgen, så får se da.... Men sitter å spiser ost og kjeks nå, så det lover vel ikke godt for veiingen i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den helga den helga...blitt eindel snop med meg iallefall!!Men lurer på om ikkje målet rundt hoftene er minka.Får begynne å måle meg å følge med der.Lykke til,så får me halde kvarandre oppdaterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan knekkebrød spiser dere? Kanskje jeg og skal prøve... Vekten min står bom fast, rikker seg ikke selv om jeg trener og føler jeg spiser sundt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryvita har nesten halvparten av kcal pr stk iforhold til de fleste andre knekkebrødene :o)

 

Ryvita er supergodt med f.eks cottage cheese og lett jordbær eller leverpostei og agurk (sylteagurk til variasjon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg varierer mellom Ryvita, Husmanns grove knekkebrød og Fiberrik. Du får iallefall fart på magen hvis du begynner å spise grove knekkebrød istedet for vanlig brød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever på 5-korn til Kavli (3 til frokst og 3 til lunsj) og har så langt gått ned 7 kg på 7 uker men har da også lagt om kostholdet og trener utenom. Men er ikke i tvil om at knekkebrødene er bra og at de har hjulpet meg. Er ikke så oppblåst lenger og magen fungerer som den skal, hehe... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Eg har ikkje gått ned i vekt,men har nok ikkje lagt nok om i kostholdet elles,særlig middagen et eg for mykje mat,og snop i helga.Har vore inne i ein periode der eg ikkje har fått trent så mykje heller,så gjerne det kjem seg når eg får meir tid til trening.Men eg kjem til å fortsette å ete knekkebrød.Det et eg tre ganger om dagen.Så berre middagen utenom,Ja av og til eit knekkebrød igjen litt før middag,for eg er ofte så svolten då.

Likeel føler eg at eg har skrumpa inn på sidene,så eg får ta mål i tillegg.

Lykke til videre dere andre og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...