Gå til innhold

jeg kommer kanskje tilbake hit fortere enn jeg hadde tenkt :(

Anbefalte innlegg

Er utrøstelig, men finner ut at den eneste måten for meg å takle dette på er snakke om det.. Men jeg klarer ikke snakke, for jeg hikster og bare gråter, så da vil jeg skrive om det heller..

Møtte opp i dag for UL på Volvat. Ble møtt av ei hyggelig jordmor,og vi begynte å prate... Var jo sikker på at alt var bra, hadde jo vært så dårlig, så tenkte ikke tanken på at noe kunne være galt..

Jeg la meg ned på benken, og UL begynte. Det første vi så var et lite hjerte som slo, mannen min ble kjempeglad, og sa "alt er jo bra jo, hjerte slår"..

Men jordmor sa ingenting, hun bare kikka og kikka, og målte i hytt og vær. Jeg skjønte ingenting, og spurte om noe var galt...

Hun sa ingenting.. Så kunne jeg se at fosteret rørte på seg, og jeg ble litt letta.. Hjerte slår, og den beveger seg, det er vel bra :)..

Så sa jordmor at hun hadde sett noe hun ikke likte. og hun måtte tilkalle en gynekolog for å få en vurdering til.

Gyn kom, og det ble ny UL. Denne gang ble det innvendig, men med det samme resultat. De kunne ikke finne lillehjernen, og nakkefolden var veldig stor.. (dette sa de ikke til meg, men jeg tittet på arket jeg fikk med meg, og fant ut av det selv..)

Fikk beskjed om å ringe rikshospitalet med en gang i morgen tidlig, for å få eksperthjelp, og stille en diagose..

Er så lei meg, babyen min er ikke frisk.. Allikevel om hjertet slår, og den rører seg, så kommer ikke jeg til å bli mamma.. Jeg må sikkert fjerne det kjæreste jeg har i morgen. Ingen kan leve uten lillehjerne..

Jeg håper sånn at de har sett feil, og klamrer meg til et halmstråd at alt er bra..

Lørdag går jeg inn i min 15. svangerskapsuke.. Men jeg skal sikkert ikke bli mamma fordi..

Er utrøstelig, er så lei meg.. Trenger støtte, råd..

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er liksom ikke bare å prøve på nytt heller når det er prøverør.. Vi har ikke lengre noe klinikk..

vi er ikke lengre glade over å være gravide :(

Fortsetter under...

NEI NEI NEI! Huff! Dette var rett og slett grusomt Ord blir fattige! Håper sånn at de har sett feil! Er så lei for at noe slikt skjer dere Gøril. Du fortjener sånn å bli mamma nå! Du er så flink til å støtte andre og hadde sånn fortjent å lykkes denne gangen! Sender deg en stoooor trøsteklem! Vær sterk og ta godt vare på hverandre du og mannen din!

Nei men Gøril det var da helt fryktelige nyheter. Stakkars, stakkars dere. Hva skal jeg si.....Ord blir veldig fattige når noen utsettes for skrekkelige påkjenninger. Det kan bli tøffe tak for dere framover. Men nå må dere ta en ting av gangen. Først diagnosen. Dersom det verste skulle skje, må du prøve å være sterk til det hele er over. Og sørge for nysøking til klinikk. Du vil komme over dette også, selv om det føles umulig nå. Men det finnes bedre tider der framme, og livet vil by på nye sjanser og muligheter. Hold fast i håpet når det ser som mørkest ut. Kjære deg, det er så urettferdig at man ikke skal lykkes når man har kommet så langt. Jeg krysser fingrene for deg og håper det beste.

Nei, nei, nei!!!

Dette er så trist, så trist... og alle trøstende ord blir bare meningsløse i en sånn situasjon.

Alt man kan håpe på, er et under, at de har tolket ultralyden feil, som du sier... Og at du kan få noen svar fra legene på Rikshospitalet i morgen...

Ta vare på hverandre gjennom natten...

Annonse

Huff,jeg fikk tårer i øynene nå.Så forferdelig trist,jeg håper,håper at de har sett feil!!!

Sender en kjempegod trøsteklem,og masse varme tanker!!!Jeg kommer til å tenke på dere...

Dette var bare helt innmari forfoerdelig, jeg vet ikke hva jeg skal si!

Grusomt!! Håper og ber om at de tar feil! Gi lyd i fra deg i morgen da om du orker, vi må jo få høre hvordan det går med dere... Hvis du orker selvfølgelig.. Huff altså. Hvorfor er vi så innmari uheldige?! jeg fatter det ikke altså. jeg synes ikke det blir født noen IvF barn jeg, enten funer ikke forsøkene, ellers så mister man i SA/MA, eller så er det missdannelser. Fader i helvette! Jeg er skikkelig oppgitt nå!

tenker masse på deg Gøril. Håper det kan komme en gladmelding til dere i morgen!! Masse masse klemmer fra Linda.

Hei!

Sitter med tårer i øynene å skriker stille for meg selv.

Det er helt ufattelig at slike ting skjer......

Er så forferdelig trist dette.....

Tenker på deg, å sender en MASSE varme klemmer til dere!

Jenta mi!!!

Jeg gråter med deg... Dette var helt fryktelig å lese og jeg er helt skjelven. Vi har jo funnet trøst og trygghet i hverandre siden vi har kommet like lagt og har vært like syke. Men at dette skulle skje... Det er bare så ubegripelig og urettferdig at ord ikke strekker til. Men vit at jeg er med dere i tankene og at morgendagen kanskje mot alle odds kan gi bedre resultater.

Trist klem fra

Annonse

Å kjære lille venn. Nå renner tårene her hos meg.....Får helt vondt inni meg. Å dere som endelig hadde klart dette!!! Å skulle bli dratt sånn ned igjen!!! Herregud....Det må være helt forferdelig. Bare det å ligge der, og vente.....ingen ord blir sagt.......det er jo et helvete dette her. Vil si at jeg tenker masse masse på deg nå. Si fra om du vil snakke på msn,jeg er logget på. Eller si fra om du vil prate. Ord blir fattige her nå....vet nesten ikke hva jeg skal si. Nå har det vært nok elendighet her. At det går ann at livet skal være så jævlig urettferdig. Jeg tenker på deg vennen og synes forferdelig synd på dere begge. Nå må dere passe på hverandre. Snakke med riksen imorgen.

Uendelig mange trøsteklemmer

Herre gud - jeg kan ikke tro det...

Jeg er helt i sjokk og kan ikke i mine verste mareritt forestille meg hvor forferdelig vondt du må ha det nå. Jeg svelger klumpen i halsen, og finnes det noe godt her i veden skal jeg be om at dette må ordne seg og at den lille du har i magen nå skal bli din kjæreste baby om noen måneder. Jeg vet at ingen ting kan trøste deg nå, men vi at jeg tenker masse på deg og unner deg bare det beste...

Mange store trøste-klemmer fra

Vet ikke hva jeg skal si til dette jeg!! Ord blir saa utrolig fattige naar man ikke helt vet hvordan det foeles.. Skal krysse alt jeg har for at de skifter mening paa riksen...og at alt ordner seg..

Uff, ble litt trist jeg naa altsaa..

Sender deg en klem, da det er alt jeg kan gjoere...

Kjære kjære Gøril!

Sitter her med tårene trillende. Noe så ufattelig trist.

En kan ikke ta noe for gitt her i livet det er bra sikkert.

Tror det er lite jeg kan si for å trøste deg. Er nok ingenting som hjelper uansett.

Føler sånn med deg nå. Tenker på deg vennen!

Stor trøsteklem fra

Nei Fy så urettferdig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har ikke ord! Sånne ting skal bare ikke skje. Kan ikke tenke meg hvor vondt du må ha det, får tårer i øynene her.

Sender deg masse trøsteklemmer, har helt vondt av deg.....

ÅH HERREGUUUUD!!!!!!!!

Stakkars dere!

Jeg bare gråter jeg nå,finner ikke ord.......

Støtt hverandre gjennom sorgen!

HÅPER at de har sett feil og at alt går bra!!!!!

Stooooooooor *trøste klem*

(ser nesten ikke hva jeg skriver,tårene flommer her nå!)

Føler sånn med deg,har vært der selv(min var frisk men"bare" død)

LYKKE TIL

Varme klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...