-carina- Skrevet 8. februar 2007 #1 Del Skrevet 8. februar 2007 Neida, ikke så galehus, selv om dere kanskje mener at jeg trenger det!! ;o) Men de skal pusse opp terrassene våre. Så de skal sperre av der i løpet av uka. Det vil si at vi ikke får lov til å åpne soveromsvinduet eller verandadøra vår før de er ferdige en gang i mai... ( Og Karsten er "dømt" til å måtte sove inne frem til de er ferdige med terrassene. Hvis ikke mor går tur hele tiden mens han sover, da, men det gidder jo ikke mor... Jeg får i hvert fall håpe at de klarer å holde seg til planen, slik at de blir ferdige i midten av mai. Kjedelig om jeg ikke kan bruke verandaen i mai/juni... (Men hell i uhell, de starter i blokka vår. Terrassene i naboblokka begynner de å pusse opp i midten av mai og tre måneder fremover!! Stakkars!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
18.juli/29juli Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 du får heller tenke sånn... at en god grunn for å få en liten trille tur:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 8. februar 2007 Joda, det er sant... Men det er så lite tid til å dusje, spise og sånt når Karsten er våken. Jeg kan godt trille litt av tiden mens han sover, men ikke hele søvnen hans. Ellers blir det aldri mat på meg. I dag fikk jeg ikke spist frokost før 1430... (Litt min feil også da, men...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
18.juli/29juli Skrevet 8. februar 2007 #4 Del Skrevet 8. februar 2007 når jeg dursjer på sitter madelen i stolen sin:) Lurt å spise. hadde jeg ventet så lenge ..ja da hadde jeg daua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå