-carina- Skrevet 8. februar 2007 #1 Del Skrevet 8. februar 2007 Andre som er med på den? Så lenge siden jeg hadde hørt fra dem, men i dag dumpet det ned ett spørreskjema i posten igjen... Litt kjedelig å fylle ut, men det kommer vel kanskje barnebarna til gode en gang?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newdawn Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja jeg fikk også idag, er med på de to minste. Synes det er litt ålreit, kselv om det kan være litt kjedelig å fylle ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marius06 + tvillinger Skrevet 8. februar 2007 #3 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg er med. Fikk forrige spørreskjema akkurat når Marius var 6 måneder, så det er en måned siden med andre ord. Litt jobb å fylle ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 8. februar 2007 #4 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja, jeg er med på den, men har ikke hørt noe fra de ennå. Litt leit å måtte analysere alt hva jeg spiser - står det noe om frosne sjokoladekakestykker der?? hihi sånn er det å være snopsyk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 8. februar 2007 Denne gangen var det ikke noe spørsmål om hva vi har spist... Bare om vi har brukt amfetamin og sånne ting... Og det husker du kanskje om du har gjort eller ikke?! ;o) Neida, bare tøyser! Men det er ikke så "vanskelige" spørsmål denne gangen her! ) Du får nok et skjema snart, dette er 6 mnd spørre-skjemaet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 8. februar 2007 #6 Del Skrevet 8. februar 2007 Jo da, det skal jeg klare å huske;-) Jeg og Grete Roede, vet du! Da kan jeg puste lettet ut om sjokoladekaka, da! Og når jeg tenker på det, det er visst litt igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå