Happy Ignorant Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Jeg vil komme med et innspill her. Dette har jeg lurt litt på: Hele generasjoner vaksineres mot meslinger, kusma og røde hunder (og snart vannkopper), sykdommer som riktignok kan være farlige for noen få barn, men som de aller fleste kommer seg igjennom uten varig mèn. Morens gjennomgåtte barnesykdommer gir antistoffer fra moren til den nyfødte gjennom morkaken og morsmelken, dette er den nyfødtes eneste beskyttelse mot sykdommene. En vaksinert mor som ikke har gjennomgått noen barnesykdommer vil jo ikke kunne overføre disse antistoffene. Vil ikke hennes barn da være mer ubeskyttet dersom barnesykdommer skulle inntreffe i nyfødtperioden? Hva vil resultatet av dette bli på sikt? Vil barna bli vaksinert ved fødselen eller i mors liv?
Litlefugl Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Når ein blir vaksinert lurer ein på ein måte kroppen til å tru at du har fått sjukdomen. Den starter då å laga antistoff mot dette. På denne måten er dei som har gjennomgått sjukdomen og dei som er vaksinert likeverdig immunisert og beskytta mot denne sjukdomen seinare. Alle som er vaksinert har altså antistoff som blir overført til bornet via morkaka.
Happy Ignorant Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2007 Er dette din personlige oppfatning, eller har du noen undersøkelser/dokumentasjon å vise til som beviser dette?
TheNatural Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Er det ikke da rart at de som har antistoff mot HIV ikke er immune men derimot, i følge allopatisk tradisjon, dømt til et liv med kostbare og bivirkningsfulle medikamenter resten av sine forkortede liv? Og hvordan kan man kalle vaksinering immunisering når det er åpenbart at det ikke er tilfelle? Bare tenk på pertussisvaksinene som ikke hindrer stadige epidemier.
Litlefugl Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Dette er ikkje mi meining nei. Eg er medisinstudent, mot slutten av studiet, og har kunnskapen min frå studiet, særskilt frå faga mikrobiologi og immunologi. Men dette er jo tema som kjem igjen mange stader i den medisinske utdanninga. Les for øvrig mitt lange innlegg under debatten om "Faren for vaksinering kontra ikke vaksinering". Viss ein får ein infeksjon vil alltid kroppen laga antistoff. Forskjellige sjukdomar, virus og bakteriar oppfører seg forskjellig og kroppen responderer sjølvsagt forskjellig på dette. Når kroppen har eit virus i seg, lagar kroppen antistoff mot dette (for å prøva å bekjempa det). I døme med HIV og mange andre virus, greier ikkje kroppen å blir kvitt viruset. Viruset har då evner til å overleva og lurer på ein eller annan forsvarssytemet vårt (som ikkje er perfekt). Dette gjeld mellom anna og herpes simplex virus (årsak til herpes munnsår), varicella zoster virus (årsåk til vasskoppar og ev. seinare i livet helvetesild) med fleire. Forskjellen frå HIV er jo her at dette vanlegvis ikkje er nokon farlege infeksjonar, berre plagsomme. Viss ein har gjennomgått ein infeksjon (eller blitt vaksinert), vil kroppens immunceller "hugsa" korleis dei skulle reagera. Og vil svært raskt ved eit nytt angrep kunna reagera, og produsera eit stort antal virksomme og effektive antistoff (immunglobuliner). Kroppen vil då anten vera immun eller ein vil mykje raskare bli frisk. Ein vil alltid ha antistoff i blodet under ein infeksjon, akutt eller kronisk. Mens etter ein gjennomgått infeksjon (eller etter vaksine) kan ha noko antistoff i blodet, men hovudpoenget er at ein har oppskrifta til å reagera raskt, raskt produsera masse antistoff og aktivera immunsystemet meir effektivt og raskare. Vaksinane får aldri god effekt hjå absolutt alle. Ein liten andel vil alltid kunne bli sjuke. Men hjå dei aller fleste har vaksinane svært god effekt. Dette var ei lita, ufullstendig forklaring i eit stort og omfattande emne. For dei eventuelt interesserte, vil eg anbefala å lesa ei lærebok i immunolog.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Jeg lurer litt på hvordan det da blir med amming og antistoffer og vaksiner... Hvis mor fullammer overføres beskyttende antistoffer til babyen - ikke sant??? Vil ikke disse antistoffene da (i tillegg til pakken babyen får fra morkaken rett før fødsel) "ta seg av" vaksinen, og gjøre slik at denne fungerer dårlig(ere)??
Litlefugl Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Viss eg forstår deg rett, er spørsmålet om vaksinen vil få dårligare effekt pga av antistoff frå mor frå amming og frå før fødsel, hjå spedborn som blir (full)amma. Eg har aldri høyrt noko om dette som fenomen, og kan heller ikkje tru at det er slik, utan at eg har lest for å undersøka akkurat dette. Det er nemlig ikkje alle antistoff som er i blodet, mange blir fyrst aktivert ved ein ny infeksjon. Antistoffa er og veldig spesifikke, reagerer vanlegvis berre mot eit stoff (antigen). Det som er mest logisk, er at eit born som har litt antistoff frå før som kan reagera mot akkurat antigenet i vaksinen, vil få ein heilt vanleg eller evnt. til og med raskare reaksjon enn ellers. Immunsystemet fanger nemleg opp informasjonen som antistoff-antigen-kompleksa presenterer det for, og vil så starta produksjon av mellom anna antistoff mot dette. Men dette må eg som sagt sjekka meir opp, for å kunna svara heilt sikkert på.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Ja undersøk det. Helsesøster vet nemlig ikke. Vet noen prater om å ikke amme i nær tid rundt selve sprøytestikket. Poenget mitt er at det ikke er barnets eget antistoff som reagerer med vaksinen... bli ikke det som å ta en dose immun-globuliner før du skal til utlandet da??? Blir ikke noe mer immun mot den sykdommen du får Ig mot på lang sikt for det... men hjelper midlertidig om du skulle bli syk... hm... ??? Ser for meg at noe av det samme vil skje når babyen blir vaksinert og fullammet...???!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå