ZamZam Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har hatt et veldig vanskelig svangerskap med masse plager alt ifra lavtliggende morkake til full bekkenlåsning, nå gleder jeg meg til å kunne slette listen av nåværende plager å begynne å leve igjen.. Mine plager er: - klarer ikke å gå mer enn maks 600 meter pga bekkenplager. - Har hovnet opp i ben og armer slik at det føles som jeg har masse maur overalt. - Kronisk trøtt og grinete. - Supersensitiv - konstante sure oppstøt - vondt rygg, hindrer blant annet nattesøvnen - Tørst hele tiden, noe som fører til at jeg må opp x ganger om natten for å tisse. Det verste er når man er ute på tur og stresser hjem fordi man må sååååå tisse så kommer det tre dråper.. - Tidvis inkontinent Dette er min klageliste, om 2 måneder regner jeg med at jeg har en en måned gammel baby og at alle disse plagene er borte som dugg for solen, men akkurat nå måtte jeg bare få det ut!!!! Hva er dine plager? Og hvorfor er du lei?
ZamZam Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. februar 2007 Glemte bevegelseshemmet. Klarer jo ikke å klø meg på knea snart på grunn av den gedigene magen, gleder meg til å få klippet tåneglene mine igjen, kunne klø meg på leggen, ha på meg sko å sokker uten å bryte ut i svette...
SuperBibb Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 jeg begynner åsså å få en liten klage liste... Jeg er lei av å....: -Å må opp x antall ganger å tisse per natt! -Halsbrannen som kommer bare jeg ser senga -Alle medikamentene for halsbrann som jeg er blitt imun mot! -ikke kunne sove på magen -ikke ha et aktivt liv -Å sove bort hele kvelden og dagen, og å bli opplagt når sambo skal legge seg -Å IKKE ha et sexliv
fiona71*2pp Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Åh, klage liste , så deilig... Her e mine lei ting : - Ikke klare å snu mæ i senga, uten å stå opp, for så å legge mæ ned igjen... For så å oppdage at æ må tisse også, for ørtene gang. - Ikke kunne sove på rygg eller mage, eller sia, eller på nån måte egentlig. - Ondt bekken som gjør at ingenting e mulig å gjøre aleina. - Å ikke ha ett sexliv i det hele tatt - Å vente vente vente.. - Kynnera som bare plage vettet av mæ, og hold mæ våken uten at nåkka mer skjer.. - Nevnte æ vente vente vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå