Gå til innhold

Uttak Valentinesday?:)

Anbefalte innlegg

Hei hei,

Jeg har vært til UL idag, der såg det bra ut:) Livmorhalsen var visst perfekt:) Så nå blir det uttak onsdag neste uke, på selveste valentinesday:) Bryr meg vanligvis ikke om den dagen, men når det er uttak da, så må det jo være bra:) Et skikkelig kjærlighetsbarn:) Noen flere som skal ha uttak da? Blir så spennende! JIPPI! GOD HELG!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8150085-uttak-valentinesday/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg skal på UL i ettermiddag og håper virkelig at jeg får samme beskjed som deg - om uttak på onsdag. Det er så spennende dette at jeg ikke klarer å tenke på stort annet i dag.

Jeg krysser fingrene for oss begge om mange egg og vellykket befruktning på selveste Valentinesday... tvi tvi :-)

Å så spennende! :) Håper vi får noen skjønne valentinesbarn:) Har du vært til ul nå? Hvordan gikk det? Guri malla! Dette er en så fantastisk spennende prosess! :) Merker at eg bruker ordet "spennende" litt vel ofte, men det er jo så sinnsykt SPENNENDE! :) Hehe!

Jeg skal ha uttak på valentinesdag jeg også! Gjett om vi kommer til å få kjærlighetsbarn da du!!!

I tillegg har vi "vår dag" den 14, siden vi ble kjærester den 14. (i en annen månede da..)

Dette må jo bare gå!!

Å ja, det ER spennende!

Annonse

Hei igjen PrøveRørlegger..

UL gikk veldig bra i går - var veldig spent. Vi skal tilbake i morgen for å sjekke størrelsen på nytt, i forhold til uttak tirsdag eller onsdag. Hadde 5 store og fine og 5 litt mindre egg. Det kjennes på nedre del av magen også - føler meg som en skikkelig verpehøne nå! he he Så nå ligger EL sprøyten i kjølskapet og venter :-)

Ha en super lørsdagskveld. I dag blir det popcorn og Grand Prix :-)

Ja det er veldig hyggelig. Onsdag tror jeg blir en knall dag - vi kan ikke tro noe annet. Ser på den oppdaterte listen at vi er en 5-6 stykker som startet å stikke samtidig så det kan bli en fin liten klubb det.

Kos deg i kveld - nå skal jeg sette dagens sprøyte.. er gul og blå på magen - festelig skue. he he :-) Vi prates siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...