mammamammamammamor Skrevet 8. februar 2007 #1 Del Skrevet 8. februar 2007 eg har nett proppa i meg fem skiver med nugatti. eg spiser til vanlig ei skive om gangen. denne sulten har vart lenge nå, og eg spiser og spiser og spiser. er sulten hele tida, og svimmel og kvalm, eg er så kvalm at eg har begynt å ikke like kjøtt, eg spiser verken kjøtt fisk eller fugl, og slik har det vert i ei uke. har vert kvalm og svimmel siden desember. er trøtt og har spennings hode pine veldig ofte. men eg har hatt mensen tre ganger siden eg begynte å være kvalm og svimmel. eg fikk den for tredje gang i går. skal bestille meg en time hos legen så fort eg ikke har den lenger. er ikke så kvalm at eg spyr, men reagerer voldsomt på lukter, og har lyst til å spy veldig ofte, eg er en sånn som har vanskligheter med å få til å spy. eg er jo ikke gravid heller, så da må legen finne ut hva som feiler meg, og gjøre noe med det. vet ikke hva som skjer med meg, og eg hater å ha det slik, i alle fall når det ikke er noe grunn Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8149965-hvorfor-er-eg-s%C3%A5-utrolig-sulten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå