JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 9. februar 2007 #26 Skrevet 9. februar 2007 Vi har vært inne på tallet fire, men har vel egentlig blitt enige om å få denne ene først, så får vi heller se hva det blir til etterhvert:)
Xenaen Skrevet 9. februar 2007 #27 Skrevet 9. februar 2007 heldiggrisen! Også så tett da, ikke verst!!!
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 9. februar 2007 #28 Skrevet 9. februar 2007 En ting er jeg sikker på ; det beste man kan gi et barn er en søster eller bror! Det er godt å ha hverandre i situasjoner som er vanskelige, og godt å ha noen som deler samme opprnnnelse og bakgrunn. Jeg har en jente på fem fra tidl. forhold og vil gi min elskede to barn, så her blir det tre eller fler:)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 9. februar 2007 #29 Skrevet 9. februar 2007 Venter nr.4 i juli, og kanskje vi vil ha en til etter det.....Men da er det sannsynligvis stopp.... He he he spørs hva gubben sier.......... :-)
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #30 Skrevet 9. februar 2007 Skal ha min femte . Uplanlagt men velkomment ! Hadde ikke tenkt å ha noen barn jeg , og se på meg nå !! Stor , flott , livlig familie .. og alle barna er helt forskjellige både av utseende og gemytt . Men vi stopper på nr. fem . Derfor skal jeg kose meg skikkelig med denne graviditeten
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 9. februar 2007 #31 Skrevet 9. februar 2007 Vi tenker to eller tre...vi har snakket litt om aa faa to barn paa vanlig vis og adoptere minsten naar den tid kommer. Spesielt jeg har alltid hatt lyst til aa adoptere, og mannen er ogsaa aapen for det. Er gravid med foerstemann naa, saa vi faar se hva som skjer. Planer kan jo forrandre seg og...
PrøvLykken Skrevet 9. februar 2007 #32 Skrevet 9. februar 2007 Har alltid sagt eg skal ha tre barn, og evt adoptera nokon ekstra viss me vil ha fleire:) Men me må vel sjå korleis det blir med ein ført...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå