ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har liksom fått inntrykk at mange i dag ønsker seg flere barn enn de "tradisjonelle" to. Vi har snakka litt og vil i utgangspunktet ha to, men dersom vi får to av samme kjønn, kanskje vi prøver en gang til. Men vanskelig å ta stilling til når man venter nr. 1 da. Hva tenker dere??
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Min kjære samboer vil ha 2, men jeg kunne faktisk tenkt meg 3... Men det blir nok bare 2
keisersnittnr3 Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Hei, Vi ville i utgansgpunktet ha to, men så etter noen år hadde vi lyst på ein liten ein til, har ein gutt og ei jente fra før,to tette, så no blir det ein attpåklatt her. Men dette blir den siste siden det blir tredje ks på meg:)
jentegutt&gutt Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 samme som siste. Har en av hvert fra før, på snart 7 og 8,5... og nå venter vi en liten attpåklatt.... til stor glede for storesøsken! Fler og fler som får 3 av folk jeg kjenner
MomInUSA Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Sikkert 2 (det sier mannen iallefall). Skal ha andre ks naa, saa det er vel nok tenker jeg.
VinterSol+2 Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 hm.. jeg tenker at vi ser hvordan det går med førstemann jeg.. men mannen min har allerede begynt å snakke om "barna våre" i flertall og "neste gang du er gravid"... hjelpes! Selv kommer jeg fra en stor søskenflokk på 5, og har alltid syns det har vært topp med søsken. men vet søren ikke om jeg selv har kapasitet til så mange barn!
MillaMia Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Jeg hadde først tenkt meg 1 barn, men så var det så hyggelig at vi bare MÅTTE ha et barn til... Nå er vi jammen gravide med 3.mann!
Xenaen Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 Har bestandig tenkt tre, og nå er nr tre på vei. Frykter at jeg ikke blir ferdig (altså føler meg ferdig med sånt...) - så da må jeg ha en til! Det er virkelig flott å ha barn!
Solskinnsjenta Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 Vi vil gjerne ha 3 begge to. Dette er første da, så vi får se hva som skjer videre =)
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #10 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har siden jeg var liten alltid sagt at jeg ville ha tre eller fire barn. Heldigvis fant jeg en mann som også er glad i barn, og nå er vi ¨så "unormale" at vi venter fjerdemann:) Like stort hver gang, og storesøsknene er nå så store at de også gleder seg veldig (3, 5 og 7 år).
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #11 Skrevet 9. februar 2007 har en på 9 mnd og venter nummer to,vil ha flere etterhvert ja:)
doble Skrevet 9. februar 2007 #12 Skrevet 9. februar 2007 Mannen min vil ha to barn. ideelt sett kunne jeg tenke meg 4 stk...Men vet at jeg ikke hadde taklet det.. Spørs helt hvordan det går med nestemann nå tenker jeg. Jenta vi har nå har vært veldig aktiv, og vi har hatt mange nattvåk med henne. Hun er verdens nydeligste jente, men vi blir innmari slitne innimellom.. Denne gang er vi bedre rustet tror jeg, og er forberedt på det meste. Tror nok det blir en bedre spedbarnsperiode denne gangen. Kanskje lysten på flere barn kommer med tiden. Men det jo innmari tøft å gå gravid også. Skal være evig takknemmelig hvis vi får to friske jenter!
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #13 Skrevet 9. februar 2007 Slik tenkte vi også, i utgangspunktet 2, men kanksje 3 om de to første ble av samme kjønn. Nå får vi 3 av samme kjønn og tanken på nr 4 har begynt å lirke seg inn i hode, hehe... Vi får se hva det ender på, men jeg blir ikke sjokkert om vi ender på 4 ;-)
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #14 Skrevet 9. februar 2007 minst 2, maks 6. =) vil ha like mange av hver viss det hadde hvert mulig så må bli ett partall. =)
Årèa3Høygravid! Skrevet 9. februar 2007 #15 Skrevet 9. februar 2007 Har to fra før, så denne lille beibisen blir nok den siste :-)
Minnie_Moon Skrevet 9. februar 2007 #16 Skrevet 9. februar 2007 Kunne tenke meg 3-4 barn. Men må jo se an hvordan det blir med denne ene først.
engutttil=) Skrevet 9. februar 2007 #17 Skrevet 9. februar 2007 1 max 2! typen vil ha mange men eg har løst på en!
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #18 Skrevet 9. februar 2007 Vi har ei fra før og venter nr.2 i mai. Det blir nok den siste for vår del. Mannen min sa i utgangspunktet at han ville ha minst to max tre, men nå har han stoppa på to. Man skal jo ha tid, økonomi, plass og ressurser til å følge opp ungene også.
*RutIetutt* Skrevet 9. februar 2007 #19 Skrevet 9. februar 2007 Jeg vil ha to, samboer tre...men det får ikke han bestemme - er jo jeg som går gravid med alle plagene;o)
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 9. februar 2007 #20 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har alltid sagt jeg ønsket meg 3 barn. Så lenge ut til at det ble bare 2, men nå er attpåklatten på vei og det blir siste;-))
Forskeren Skrevet 9. februar 2007 #21 Skrevet 9. februar 2007 Vi har alltid sagt to, men jeg er ikke helt fremmed for tre, men det blir nok en liten stund til evt. Men to passer bra i forhold til huset, bilen og økonomien vi har nå (synd man skal tenke på økonomi, men 2 barn i bhg koster jo 5000 kr/mnd, og det blir ikke nødvendigvis billigere på SFO).
#Glad mamma til2# Skrevet 9. februar 2007 #22 Skrevet 9. februar 2007 Er gravid med nr.2. Syntes det er fantastisk å ha barn og være gravid. Er ikke umulig at det blir flere på oss.
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #23 Skrevet 9. februar 2007 Tror vi vil ha 2 Er gravid med nr 1 nå, og faren har selv 1 søster og synes det er perfekt. Selv var jeg enebarn til jeg blei 16. Det går fint å være bare 1 også. Men viss vi skulel bli gravid en gang til (og alt går bra nå) og viss det skulle bli tvillinger... (mange viss) så kommer jeg ikke til å dytte de inn igjen Ingen krise med tre helelr. Men der går grensen!
oktoberjentene;) Skrevet 9. februar 2007 #24 Skrevet 9. februar 2007 hum.. ikke lett å si når jeg venter min første nå.. men 2 eller 3... vil hvertfall at de skal ha søsken i livet sitt... jeg har to søstre og er kjempe glad for det
Louise-and3girls Skrevet 9. februar 2007 #25 Skrevet 9. februar 2007 vi venter den 3. jenta nå, men vi er åpne for enda en. kjenner jeg meg selv rett, vet jeg hvordan jeg blir når babytiden er over, blir liksom ikke helt ferdig med babystadiet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå