♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Er litt nysgjerrig... Ser at dette blir nevnt i forbindelse med kontroller på slutten, har ikke den minste aning om hva det kan være?? Noen som vil lære meg noe nytt??! På forhånd takk Klem
anjelixa_fikk jente 14 mars :) Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 jordmor eller lege prøver å "rive" eller vie ut livmorhalsen i håp om at det kan framprovosere sterkere rier, evt, mer åpning. Det gjør jævlig vodt og i mitt tilfelle hadde det heller ingenting for seg. Tårene spratt rett og slett.... ingen får prøve på noe sånt denne gangen på meg i allefall.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 ALDRI ALDRI ALDRI om noen skal få gjøre det på meg....!!!!!!!!!!!!
3 sjarmtroll <3 Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Det er vondt ja, men på meg har det faktisk hjulpet..... Har født dagen etter begge gangene...
Lone35 =0) Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Jeg ble strippet første gang. Jordmor sa ingenting, bare tok tak og slet i hinna. Sparte meg for mange timer sa hun. Fort gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå