Gå til innhold

uke 33....begynner og merke noe rart...????

IZ<3Marcus<3Leonora<3

Anbefalte innlegg

vel da er det ca 7 uker igjen. fortsatt lei, men håper ikke lenger på at han skal komme ut nå. må gjøre ferdig barnerommet og soverommet, må hente tinga hans og plassere dette rundt der det skal stå, pakke utstyrs bag osv...

merker kraftige mens smerter, press i bekken\ hofter. korsryggen svir som f...! Fester barnet hue eller hva skjer? venninda mi fikk sin datter på søndag som var nå. (verdens vakreste tulle!!!) og ho hadde mens smerter de siste 6 ukene. disse smertene hindrer meg fra og jobbe. sitte forran datan hele dagen, eller for et par timer i det hele tatt, ( aktiv sykemeldt) gjør fu..... vondt og jeg sliter med i det hele tatt noen sittestillinger. Om nattan sover jeg dårlig, opp og tisse minst to ganger. ellers på dagen tisser jeg hvert kvarter noen ganger oftere, ( har ikke urinveis infeksjon, nettopp gått på dalacin for streptokokker infeksjon i urinblæra! noen hørt om det??? er bare meg det vettu..herregud...viss ikke jeg er syk, så er jeg ikke frisk.), alle sovestillinger er ubehagelige i lengden, ungen trykker overalt, for ikke snakke om smertene jeg beskrev over. kynnere begynner det og bli en del av. Prøvde i stad og skrape litt vegg, da vi skal tapetsere i morgen, fy f.... for noen kraft tak det kom da...=( AUA!!!

fysj for en sutring, men fint og få det ut. andre som har det sånn???

nå hikker lille Marcus=) hehe nydelig. For utenom alle disse plagene så blir jeg mere og mere glad i gutten, Hver gang navnet Marcus dukker opp blir jeg nysgjerrig, Leser for øyeblikket en bok. Historikeren, der er Marcus navnet nevnt, i filmen under world er navnet hans nevnt..=) Har dilla på drakula og vampyrer ja =)

har satt frist til 29 februar. da skal alt være ferdig. for når mars begynner og de siste 4 ukene kommer, skal jeg og samboeren bare nyte hverandre og vente...

håper alle har det bra=)

masse klemmer

Fortsetter under...

Hei, man blir nok øm de siste ukene før terminen ja, og kynnere er nok vanlig, har de selv. Er 36+1 nå, og har kynnere flere ganger daglig, ikke vonde men veldig plagsomme, som når man tar sit ups og magen strammes på det verste, bare at det varer lenge, hehe :) Bekkenløsning er gså vanlig, men kan være veldig vonde, jeg sliter med det på natta, kan ikke ligge på sidene, heller ikke på magen eller ryggen, så sover veldig lite på natta kan man si,hehe :)

Men er helt normalt, noen plages mer enn andre dessverre. Men ta det opp med jordmor, så er du sikker!

Vi er heldigvis ferdig med oppussingen nå, jeg har termin 10.Mars, men gud jeg håper det blir mye tidligere, kunne gjerne ha kommet igår for min del, hehe :)

Lykke til ihvertfall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...