Gå til innhold

Uff nå er jeg lei asså:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 11 dager igjen til termin, jeg føler meg som en elefant. Hoven og fæl. Nesten ingen klær som passer lenger og det er et herk å gå ut blandt folk. Jeg ser skikkelig fødeklar ut, puh...

Jeg må si jeg gleder meg til å få kroppen min tilbake, alt er tungt og jeg sliter med bekkenløsning, dårlig søvn, halsbrann... Ja You name it..

Føler at jeg snart sprekker, det er ikke mer plass i magen min,,, den er stor nå:-(

Måtte bare få det ut....

Vet gevinsten er stor og det er jo en trøst da:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å smøre seg med tålmodighet. H*n kommer når tiden er inne:-) Jeg skjønner likevel absolutt hva du mener. Jeg kjenner at jeg begynner å bli veldig utålmodig selv, med 19 dager til termin, og jeg har ingen problemer, hverken bekkenløsning, kynnere eller halsbrann (kanskje et lite snev av vann i kroppen).

Vi får heie på småtrollene våre:-) Lykke til!

Skrevet

Uff ja takk føler nettopp det samme som deg.... er i uke 36 jeg og du da?? føler med deg for føler det sånn selv....har å bekkenløsning...lykke til får håpe vi slipper å vente så veldig lenge;-)

Skrevet

Jeg er 38+3,i uke 39 så det er ikke lenge igjen, heldigvis.

Masse lykke til!!

Skrevet

Forstår følelsen!!! Har 6 dager til termin, var med jordmor idag..

Har siiinsykt med vann i kroppen, og et ondt bekken:( Hun sa ivertfal til meg at jeg ikke skulle bekymre meg over å gå for lenge over tiden viss det skulle skje..Siden jeg går som jeg gjør.Kanskje hun vil vurdere å sette meg igang da, det er betryggende å tenke på.

Lykke til da:).

Skrevet

11 dager OVER termin her..... :-(

Skrevet

-3 daga her, og det SKJER absolutt ingenting. Holde på å klikke. Kan ikke gå ut aleina pga bekken, det sner tulling her, og æ orke ikke kle mæ engang. Sitt bare i slåbrok å vente på bedre tider!

E tom for energi, e sliten av å gå på do, vann i leggan, kløe på hendern.. (Fatte ikke koffør akurat)

Pæse som en stranda hvalross.. Å alt e bare kjipt idag.

Vet at premien e flott, fin, skjønn og deilig osv.. Men å gå sånn her, på minus daga, og vente på å få nåkka skikkelig fæle smerter.. Nei det ser æ litt som psykisk terror.. Sukk

Skrevet

jeg MÅ bare følge med på dere andre.. Var på kontroll i går ettermiddag og fikk beskjed om at det var ting på gang.. Men jeg har jo hatt kynnere og maserier i to uker allerede som har vært så vonde og ubehagelige at jeg ikke kan stå oppreist....

Skrevet

jeg er 7 dager over tiden i dag... holder på å bli sprø. Er like skuffet hver morgen når jeg våkner... Legen sa i går at hun blir forundret hvis jeg ikke føder i løpet av helgen....det blir ikke jeg... :-(

Skrevet

14 dager igjen, jeg er så lei, jeg er stor stor stor, må løfte magen med meg rundt når jeg snur meg i sengen, men å røre på seg betyr halsbrann som svir så sinnsykt at jeg må kaste opp. Vann i den uformelige kroppen. Litt nedstemt. Klærne som var så fine for 2 uker siden kan jeg ikke gå med. Jeg er lei !! Men, samtidig vil jeg jo at han skal bli der så lenge han kan, så han får best mulig start på livet...

Skrevet

sgt sweetie FØDEKLAR:-))))))):

Jeg er også ganske LEI av denne tunge kroppen min!

Er ikke lei av de koselige sparkene fra min (sikkert) helskjønne baby, men alt det andre har jeg fått rikelig nok av nå! Var hos jordmor i går, og var ikke moden. Følte meg egentlig helt fødeklar, så det var litt nedtur. Men nå prøver jeg å ikke vente så veldig, for jordmor sa at jeg nok kom til å gå en uke til.

Vi har jo termin samme dag (19.), ikke sant ?

Blir spennende å se hvem som kalver først!

Klemmer fra

Skrevet

Griseknoen c; )_ fødeklar

Jepp jeg har termin samme dag som deg og jeg venter meg ihjel...

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...