Gå til innhold

Noen som har tatt opp temaet i det siste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tør ikke ta det opp på leenge. Min erfaring er at jo mindre jeg maser jo mer usikker sex blir det. Håper at hvis jeg ikke maser, så slutter han å hoppe av, så tar vi ting som de kommer=) God idé å skaffe deg baby/ladycomp. Da blir det naturlig å snakke om det ja, så slipper man å bruke både piller eller kondom. Har kjøpt meg pearly jeg, den har ikke kommet inn i syklusen min enda, men tror det vil funke bra som prev.

Vi snakket, vel jeg snakket, litt om dette igjen da...

Sa rett ut til han at jeg trodde han mest sannsynelig var redd... Han sa ikke noe spes i mot det da...

Hehe... Sa også at jeg hører på han hvordan han er når han er sammen med gullet vårt...Han sa at han bare leker, da sa jeg at jeg også måtte få en å leke med...hehe...han bare lo...

Tullete mannen...

Vi har diskutert og kranglet om dette siden vi mistet barnet. Men nå ser det endelig ut til at vi har kommet til en enighet! Og godt er det :)

Nå må vi bare fokusere på det som er viktig, og det er oss som par!

Vi har blitt enige om å bli prøvere om 6 mnd. Gleder meg veeeeldig til å være gravid igjen! Samtidig som jeg ser frem til noen måneder sammen mannen min.

Lykke til, jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...