Gå til innhold

Si det til foreldrene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må bare si noe jeg kom til og tenke på....

I sommer da jeg var 7mnd gravid skulle jeg klatre opp i en stillas, jeg var i god form og det var bare en meter opp. Så sier plutselig pappan min: Nei! det dær får du ikke lov til. Og jeg sa: men jeg har gjort det veldig mange ganger før! Men pappa sa at jeg ikke fikk lov. Jeg ville ikke lage en scene siden mannen min og svigermor var der så jeg gikk bare inn og satt meg og begynte og gråte. Syns det var helt forferdelig og bli behandlet som et barn. Av og til er det litt vanskelig og huske at man er voksen.

Hei. Nei det er ikke så enkelt. Jeg kjørte til min mor og skulle si det , men da jeg kom på trappa hennes begynte jeg å grine (hormonell.....nei da...). Så drog jeg hjem igjen.......... Til slutt drog typen min til henne å fortalte det.Jeg tenkte at de ikke ville bli glad, men de ble helt fra seg av glede. Det er nooe å kunne fortelle alle i etterkant at de skal bli "besteforeldre" da vettu.......forde om de ikke vil vise det så tydelig he he Dette var forrige gang, denne gangen skal jeg overbringe det via min sønn. Han skal få vite det på Lørdags kveld, så skal han få fortelle det på "morsdagen" til alle besteforeldrene.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...