-carina- Skrevet 8. februar 2007 #1 Del Skrevet 8. februar 2007 Du må ikke ha sex med en politimann, han sier bare: STOPP! Du må ikke ha sex med en lege, han sier bare: NESTE! Men ha gjerne sex med en lærer, han sier: Så gjentar vi dette fem ganger... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 Hihi - stakkars mannen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg vet jo at vi har både lege og lærer her inne... Og ei som er gift med en politimann... He, he... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 8. februar 2007 #4 Del Skrevet 8. februar 2007 Har jeg aldri opplevd... *knis* Jeg er gift med politimannen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 8. februar 2007 #5 Del Skrevet 8. februar 2007 Hva med ambulanse-mann da??? hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 8. februar 2007 #6 Del Skrevet 8. februar 2007 Nei, hva sier han tro - setter på sirenen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 8. februar 2007 #7 Del Skrevet 8. februar 2007 Han har det sikkert fryktelig travelt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #8 Del Skrevet 8. februar 2007 Hi, hi... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 8. februar 2007 Oi, jeg slingret borti anonym-knappen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå