Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 er i uke 34, og leverte urinprøve til legen i går fordi jordmor fant spor av blod, eggehvite og leukosytter. Hadde ikke noe vondt, så jeg tenkte ikke så mye på det. Legen sa det tok ca. 5 dager å få svar. Men nå har det begynt å gjøre så sykt vondt. Vet ikke om jeg skal ringe noen eller ikke, er jo vanlig å ha vondt med urinveisinfeksjon. Men jeg er litt bekymret for lille i magen, infeksjon i kroppen kan vel ikke være så bra. Noen som vet???
snartmammapåny Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Er ikke umidelbart farlig, så om du har levert en urinprøve til dyrkins så finner du ut hvilken bakterie du har å så får du en passende antibiotika. Grunnen til at det blir sjekket grundig på hver kontroll er at dersom man går lenger tid med uvi så kan det spre seg å bli nyrebekkenbetendelse. Videre så kan det føre til premature rier og fødsel. Men dette er ikke noe som skjer over natten så det går nok bra å vente på svar fra legen om 5 dager. Dersom du plutselig skulle få feber bør du snakke med legen. Da feber ikke er så veldig bra. *God bedring*
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2007 takk, det var litt betryggende å få vite
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Hvor har du vondt hen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå