Gå til innhold

Sitter noen gang deres små stille og rolig på fanget og koser??


-carina-

Anbefalte innlegg

Her i huset har vi nemlig en liten mark... Skjer kanskje en gang i uka (om ikke sjeldnere) at gutten klarer å sitte stille og rolig på fanget vårt en fem minutters tid og kose med oss... Som regel skal verden utforskes, ja! Er jo fint at han vil oppdage verden, men hadde vært godt med litt kos! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Benjamin elsker å kose på fanget. Særlig hvis han får ligge i "rapestilling". Da legger han armene rundt halsen og slikker på siden av halsen. Herlig kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sitter veldig gjerne på fanget med leiker på bordet - det elsker hun! Men er sjelden kosete på fanget ja - verden skal utforskes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora vrir seg alltid etter der det skjer noe! Det er bare når hun er veldig trett at hun sitter på fanget og sovner - om hun da ikke bestemmer seg for å bli overtrett og markete:-)

Men jeg får god kos hver gang jeg løfter henne opp, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen er en kosegutt:) Kansitte å kose, men IKKE ligge bakover. Opp å se, men kose og gi "blautnusser" er han god til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jeg savner virkelig å kose med Elvira !

Nå er hun også en makk på fanget som kun vil ned på gulvet å alle andre plasser å leke...

Hun sovner ikke i fanget heller lenger :(

Skulle ønske hun ville ligge inntil meg å sovne bare en liten gang til slik hun alltid gjorde som heelt liten før alt skulle utforskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vi heldige,et minutt om dagen!!! han er også en skikkelig mark,må for all del ikke gå glipp av noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite kos her, når jeg tar han inntil meg så blir det blautnusser og tygging på skuldre og hake. Tar det for kos jeg da, han smiler jo :)

Ååååå så gode babyen våre er selv om de ikke vil kose alltid.

Hadde vært deilig om de kunne sitte i armkroken en time føre de skal sove, men nei da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei kose pia:) men for noen uke siden... så var hun veldig utholdmodig! ( noe som hun har arvet av meg:P)

da va det 5 sek. alle plasser... går heldigvis litt bedre nå. Jeg ble jo så sliten av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...