Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Babyen min er nå snart ti mnd og jeg tenker å trappe ned ammingen nå frem til han er rundt ett år gammel. Per i dag så får han fire brystmåltider i døgnet i tillegg til fire måltider med fast føde. Lurer på om jeg kan erstatte ett av måltidene nå med vann, eller om han da må ha mme? På kvelden må jeg få han til å sove før jeg ammer vanligvis for ellers så går det ikke. Men i går var jeg borte og ammet da ikke, med resultat av at han sov veldig mye lenger i dag tidlig enn han pleier??? Så da trenger han kanskje ikke dette siste måltidet da? Rytmen vår er slik: Pupp kl 06,12,16 og 20 Grøt morgen og kveld og middag og lunch. Han er veldig glad i vann. Hvordan trapper jeg ned? Hvor fort? Ønsket er å være ferdig med amming når han er 14 mnd.
Expat Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Han behøver ikke mer enn en halvliter mm/mme, og mindre etterhvert, så din plan er grei den!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Altså kan jeg erstatte det siste brystmåltidet med vann? Hvor mye får han i seg i løpet av en amming da? Sitter vanligvis i 5 minutter og ammer da fra begge bryst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå