Gå til innhold

Hilde Marø og Tre små


-carina-

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lagt ut informasjon om landstreffet... Ser dere også kunne tenke dere å være med og organisere litt? Jeg har bare tatt litt avgjørelser, jeg. Er en sånn en som liker å få gjort ting. Vet at dersom ikke noen griper tak i noe så blir det bare snakk og ikke mer...

 

Ser det greit ut den informasjonen jeg har lagt ut?

Har dere lyst til å bli med på litt planlegging?

Skulle vi ha møttes en dag for å prøve å planlegge noe?

Eller skulle vi ha tatt litt planlegging pr mail?

(Kan jo ikke legge planleggingen ut her "offentlig", folk må jo ha litt overraskelser i vente??) :o)

Jeg har noen ideer, i alle fall...

 

Men jeg er veldig spent på om folk virkelig blir med, eller om det er bare snakk... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg blir gjerne med på babykino, så vi kan godt møtes til lunsj (Caesar salat??) klokka 11.... :o)

 

Kanskje "Tre små" har lyst til å bli med på kino også? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som går på kino denne gang, da? Burde kanskje ha lest den andre tråden først;-)

Kan ikke komme på at det er noe spesielt til mandag, om vi bare er friske. Går litt på rundgang i familien her:(

Tar gjerne litt lunsj, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Som små barn" går på Saga kino klokka 13.

http://www.filmweb.no/oslokino/article113250.ece

 

Har vært på babykino noen ganger nå, og da ender vi opp på Fridays ved siden av først for litt lunsj... :o)

Fordelen med babykino er at det er ikke så seriøst, kan prate litt under filmen. Så om vi ikke blir ferdig før filmen går det ann å diskutere da også! ;o) Hi, hi....

 

Om du har lyst og anledning så er det koselig om du blir med! Men vet jo at du bor litt unna byen, da, så skjønner om du synes veien er lang. (Nå ja, det gjør jo forsåvidt Hilde nå også...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den filmen var jo kjempelang - 2 timer og 20 minutter! Men lunsj er jo koselig uansett! Så får jeg jo heller bestemme meg om jeg blir med på kino eller ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe koselig om du hadde blitt med på kino og:-) Pleier som sagt å møtes 11 på Fridays, er da de åpner. Og, det blir nok en Cesar salat denne gangen og..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men den salaten er jo så god! Enda det liksom bare er noen kyllingbiter og noen grønne blader... :oD

 

Du skal se at "tre små" er nødt til å bli med på mandag bare for å teste salaten!! ;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, må nok det, vi skryter jo så fælt av den. Blir jo avhengig av den..hehe...Blir koselig å møtes igjen, føler meg nesten litt isolert av ikke å ha vært på noen treff eller kino denne uken...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde jo barseltreffet med helsestasjonen i dag, jeg da...

Og så var jeg på senteret i stad, da traff jeg to av jentene fra barseltreffet. Så jeg har fått min sosiale dose i dag også! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde vel besøk tirsdag og? Vært og trent med venninner to ganger denne uka da, så har kommet meg litt bort da. Men, blir litt annet når man kan prate om bæsjebleier og gulp og faktisk synes det er et spennende samtaleemne.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg skrev barseltreff i dag... Jeg mente at jeg hadde treff på tirsdag. Og så traff jeg to av jentene i dag... :o)

Kan jo ikke være to steder på en gang!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøsses, har du hørt fra henne, du!

Savner henne her inne, jeg altså...

Koselig at hun blir med på kino. Hun blir vel helt sikkert med på landstreff også, hun er jo sosial av seg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått i ett hjemme med Amandus som nekter å sove, så hun hadde ikke tid til så mye annet. Blir koselig å se de igjen på mandagen, skal reklamere for treffet da:-.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du skal se det;-) Er veldig glad i salat, jeg, så det er ingen ulempe at den er god nei!

Og det er lenge siden denne dama hadde en bytur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...