Gå til innhold

Hilde Marø og Tre små

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lagt ut informasjon om landstreffet... Ser dere også kunne tenke dere å være med og organisere litt? Jeg har bare tatt litt avgjørelser, jeg. Er en sånn en som liker å få gjort ting. Vet at dersom ikke noen griper tak i noe så blir det bare snakk og ikke mer...

Ser det greit ut den informasjonen jeg har lagt ut?

Har dere lyst til å bli med på litt planlegging?

Skulle vi ha møttes en dag for å prøve å planlegge noe?

Eller skulle vi ha tatt litt planlegging pr mail?

(Kan jo ikke legge planleggingen ut her "offentlig", folk må jo ha litt overraskelser i vente??) :o)

Jeg har noen ideer, i alle fall...

Men jeg er veldig spent på om folk virkelig blir med, eller om det er bare snakk... :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8148717-hilde-mar%C3%B8-og-tre-sm%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det som går på kino denne gang, da? Burde kanskje ha lest den andre tråden først;-)

Kan ikke komme på at det er noe spesielt til mandag, om vi bare er friske. Går litt på rundgang i familien her:(

Tar gjerne litt lunsj, jeg!

"Som små barn" går på Saga kino klokka 13.

http://www.filmweb.no/oslokino/article113250.ece

Har vært på babykino noen ganger nå, og da ender vi opp på Fridays ved siden av først for litt lunsj... :o)

Fordelen med babykino er at det er ikke så seriøst, kan prate litt under filmen. Så om vi ikke blir ferdig før filmen går det ann å diskutere da også! ;o) Hi, hi....

Om du har lyst og anledning så er det koselig om du blir med! Men vet jo at du bor litt unna byen, da, så skjønner om du synes veien er lang. (Nå ja, det gjør jo forsåvidt Hilde nå også...)

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...