Gå til innhold

Min UL historie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte tidlig UL fordi jeg er en av de hysteriske førstegangs som bare mÅÅÅÅ ha bekreftet at alt er som det skal.

Selve UL var en ubehagelig opplevelse. Sur, sur lege.

Noe av det første hun sa til meg, før hun hadde undersøkt meg eller sett på papirene var "ja, nå må dere være klar over at det er vendlig vanlig og abortere, sånn at dere ikke er helt uforberdt på det" hun hadde null grunnlag for og si det!

Og så var deet selvfølgelig snakk om en innvendlig UL, vond, hardhent, og utålomdig.

Og det var ikke snakk om at jeg fikk se den lille heller.

Hun vridde nemlig skjermen vekk fra meg. Måtte tilslutt spørre om det var noe der i det heletatt, og da fikk jeg omsider se:)

Skjønne lille, sprell levende nurket mitt:) kunne se hjertet og alt:)

Men synes bare at behandlingen var uverdig.

Ikke fikk jeg bilde heller.

Og for det betalte jeg 900 sure kroner

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var fryktelig dårlig gjort!

Da jeg var på UL i forige svangerskap i uke 10. Fikk vi med oss massevis av bilder og legen pratet massevis med oss om bebien og viste og forklarte.

Var du på en privat klinikk? I så fall er dette noe de tjener penger på og jeg synes det er fryktelig dårlig kundeservice. Du burde absolutt sende en klage eller noe!

Skrevet

privat ja... er skikkelig skuffet

Skrevet

Sånn skal det ikke være...Særlig ikke når du betaler for en tjeneste. Jeg kjenner jeg blir sikkelig sint på dine vegne. Får lyst og slå den teite dama i hode og spørre om hun er dum eller? Før ei kjærring.

Skrevet

Unnskyld at jeg sier det men fy f....!!!!! Er det mulig, når det er privat skal man søren meg få topp service.. dette er uholdbart, skriv klage, dette går ikke an, og skriv gjerne her inne hvor det var, slik at andre av oss kan holde seg borte fra den personen... Kjenner jeg ble veldig sint nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...